Copywriter cennik

Czyli co, jak i za ile?

Sprawdź ceny moich usług.

Jeśli masz inne zlecenie, napisz do mnie, aby poznać dokładną wycenę.

artykuły

Artykuły i poradniki

od 45 zł netto
za 1000 znaków ze spacjami

teksty

Teksty na strony www

od 750 zł netto
za całą stronę internetową (teksty na wszystkie podstrony)

maile

E-maile i newslettery

od 100 zł netto
za tekst do mailingu lub przygotowanie newslettera (kodowanie, grafiki itp.)

artykuły

Teksty na ulotki, oferty i foldery reklamowe

od 150 zł netto
za sztukę

teksty

Teksty SEO i opisy produktów

od 15 zł netto
za 1000 znaków ze spacjami

maile

Nazwy, hasła, strategie

od 100 zł netto
za nazwę, hasło, slogan, motto, strategię komunikacji

zarządzanie

Tworzenie i zarządzanie stronami www

od 1000 zł netto
za wykonanie strony

Dla kogo pisałem?

Cennik copywritera

Rozliczenia odbywają się za pomocą umowy o dzieło z przekazaniem pełnych praw autorskich zleceniodawcy. Dzięki temu moje usługi są dla Ciebie tańsze o wartość podatku VAT.

cennik

Na co dzień żyję i pracuję pomiędzy województwami łódzkim i mazowieckim, jednak swoje usługi świadczę dla klientów z całej Polski (Łodzi, Wrocławia, Krakowa, Warszawy, Gdańska, Poznania, Rzeszowa, Lublina, Szczecina, Katowic oraz wielu innych, także znacznie mniejszych miast).


Chętnie współpracuję z agencjami, dużymi i małymi firmami reprezentującymi różne branże, jak również osobami nie prowadzącymi działalności gospodarczej.

Nie warto czekać.

Skontaktuj się ze mną i dowiedz się więcej.

Od czego zależy cennik za copywriting?

Cena usług copywritera zależy od wielu czynników. Pierwszymi z nich są doświadczenie, umiejętności oraz warsztat osoby piszącej. Zupełnie inaczej swoje usługi pisania wyceni początkujący copywriter, który chce „złapać” pierwsze zlecenie, aby np. umieścić je potem w swoim portfolio. Zupełnie inaczej też zrobi to doświadczony copy mający za sobą lata pracy z agencjami i dużymi firmami. Doświadczenie jest tu kluczowe, ponieważ daje pewność, że praca copywritera będzie wykonana po prostu dobrze. Jednak trzeba się liczyć z tym, że na cennik „starego wyjadacza” copywritingu nie każdego będzie stać. Z drugiej strony niskie koszty początkującego copywritera często odbijają się na jakości tekstów przez niego dostarczanych – również niską.

Drugim aspektem wpływającym na cennik copywritera jest rodzaj usługi, którą ma wykonać. Zupełnie inaczej wycenia się teksty specjalistyczne wymagającej długiego przygotowania, teksty sprzedażowe, w których potrzebna jest ogromna wiedza, a także całkowicie inaczej podchodzi się do tekstów niższej jakości (np. typowo pod pozycjonowanie, czy tzw. precli).

Dlatego, na finalną cenę usług copywritera składa się jego doświadczenie oraz rodzaj wykonywanego zlecenia.

Ceny za pisanie tekstów.

Prace takie jak artykuły, wpisy na bloga czy poradniki wyceniane są od ilości znaków ze spacjami. Teksty na strony internetowe wyceniam od ilości podstron, natomiast bardziej kreatywne zlecenia (np. hasła, slogany, nazwy czy krótkie teksty sprzedażowe) – od sztuki. Jednak dokładna wycena zależy od charakteru zlecenia – jego wielkości, poziomu skomplikowania, a także terminu realizacji. Cenię sobie również długoterminową współpracę – moi stali klienci mogą liczyć na preferencyjne stawki.

Zadzwoń do mnie