Agencja copywriterska
Jestem jednoosobową agencją copywriterską, w której ofercie znajdziesz wszystko, czego potrzebuje Twoja firma. Dlaczego? Albowiem copywriting to sztuka, która wymaga wszechstronnego podejścia do marketingu. Z jednej strony kreatywności i nieszablonowości, z drugiej natomiast umiejętności kalkulowania, analizowania, a przede wszystkim logicznego myślenia.
Na szczęście dla Ciebie mam to wszystko, a w dodatku moje działania skupiają się wokół generowania i zwiększania sprzedaży. Naturalnie, Twojej sprzedaży.
To jak? Chcesz jednoosobową agencję copywriterską, która zaopiekuje się Tobą, jak nikt inny? Czy wolisz zatrudnić cały zespół, dla którego będziesz jedynie „kolejną” firmą?
Agencja copywriterska i zakres jej usług
Przekonaj się, co potrafi jedna osoba ;).Content marketing
Teksty na strony
Teksty do sklepów internetowych
SEO copywriting
Doradztwo i konsultacje
Inne usługi agencji copywriterskiej
Jak odróżnisz profesjonalną agencję copywriterską?
Dostarczy teksty najwyższej jakość
Zrealizuje Twoje cele biznesowe
Zapewni Ci doradztwo i wsparcie
Da Ci transparentność
zapłacisz za faktyczną usługę związaną z opracowaniem tekstów, a NIE: za jej ładne biuro w centrum miasta, obsługę dedykowanego opiekuna, konsultacje i szereg „extra” opłat, których tak naprawdę nie potrzebujesz.
I wiesz co? Wszystko to czeka na Ciebie u mnie, czyli w mojej 1-osobowej agencji copywriterskiej!

Copywriting prosto od agencji
Moim sekretem jest doświadczenie, które zdobywałem przez wiele lat pracy dla setek klientów z całej Polski. To dzięki niemu oraz wszechstronnemu podejściu mogę oferować aż tak bogaty zakres usług copywriterskich. Praktycznie takich samych, jak duże agencje.
- Treści sprzedażowe (wszystko, co ma na celu zapewnienie Ci zysków: oferty, mailingi, landing page, posty itp.).
- Teksty kreatywne (wymagające nieszablonowego podejścia: naming, hasła, slogany, nagłówki itp.).
- Teksty SEO (mające za zadanie aktywne wspieranie pozycjonowania Twojej witryny: opisy produktów, kategorii, blogi itp.).
- Content marketing (poradniki, artykuły, instrukcje i wszystko to, co związane z edukowaniem i inspirowaniem Twoich czytelników).
A dodatkowo inne zadania związane z UX writingiem, zarządzaniem treścią na stronach www, ich bieżącym optymalizowaniem oraz poprawianiem teksów napisanych przez kogoś innego ;).