Prowadzenie bloga firmowego
Zaopiekuję się Twoim blogiem, aby aktywnie wspierać Twoje pozycjonowanie, budowanie marki oraz rozwijać sprzedaż.
Dlaczego jest Ci potrzebny dobrze prowadzony blog firmowy?
Reklama płatna typu (Google i Facebook Ads), social media, e-mail marketing, a nawet tradycyjne pozycjonowanie. To wszystko z pewnością pomaga Ci w prowadzeniu biznesu i generowaniu odpowiedniej sprzedaży. Z tym, że Twoja konkurencja robi dokładnie to samo! Jeżeli chcesz być lepszy od niej – musisz stawiać na działania, które Cię wyróżniają. A właśnie takim działaniem jest posiadanie i prowadzenie bloga firmowego (czyli w dużym skrócie – content marketing).
Prowadzenie bloga da Ci przewagę nad konkurencją.
Własny firmowy blog pozwoli Ci na wykorzystanie pełnego potencjału drzemiącego w tzw. marketingu treści. Świetnie wspiera działania SEO, dlatego dzięki niemu wzmocnisz swoją pozycję w wyszukiwarkach. Pozwala na dzielenie się wiedzą, co jest świetną okazją do budowania Twojej marki, jako eksperta w danej branży. Ponadto, umiejętnie i profesjonalnie prowadzony blog może odpowiadać także za sprzedaż, a konkretnie – jej wzrost.
Z kim współpracowałem?
Prowadzenie bloga, czyli co dla Ciebie zrobię?
Pisanie tekstów na bloga to sztuka przekazywania wiedzy, angażowania odbiorców, pozycjonowania, a przede wszystkim sprzedaży.
Zajmę się kompleksową obsługą Twojego własnego firmowego bloga. Jeżeli już go posiadasz – przeprowadzę analizę oraz wdrożę ewentualne poprawki. Jeśli go nie masz – pomogę przy uruchomieniu. Następnie, zajmę się opracowaniem strategii content marketingowej, przygotowaniem tematów, gotowych wpisów, grafik oraz finalną publikacją.
Nie zapomnę o celach, które Ci przyświecają (dbając zarówno o optymalizację pod kątem SEO, edukacyjny wymiar wpisów blogowych, jak i np. ich konwersję).
Co zyskasz?
Pozycjonowanie
(otrzymasz merytoryczne i angażujące artykuły, które dodatkowo wpłyną na pozycjonowanie całej Twojej witryny)
Markę
(profesjonalnie prowadzony blog sprawi, że w oczach Twoich odbiorców wyrośniesz na prawdziwego eksperta w swojej dziedzinie)
Wzrost sprzedaży
(konsekwentnie prowadzona strategia zaprowadzi Cię do osiągnięcia najważniejszego celu – rozwoju biznesu i wzrostu zysków)
Ile kosztuje prowadzenie bloga?
Jak przebiega współpraca związana z prowadzeniem bloga?
1. Skontaktuj się i powiedz, czego oczekujesz.
2. Wspólnie omówimy wszelkie szczegóły dotyczące współpracy.
3. Wpłacisz zaliczkę albo 100%, a ja zajmę się Twoim blogiem.
4. Regularnie będę dostarczał Ci nowe treści na bloga, a na Twoje życzenie zajmę się także ich publikowaniem.
Blog o blogowaniu i nie tylko :).
Sprawdź, co ciekawego napisałem (i wkrótce znowu napiszę) na temat szeroko pojętego content marketingu – w tym również na temat prowadzenia firmowych blogów. Koniecznie odwiedź mój blog!
Pisanie tekstów na bloga: posty i wpisy na blog, a także instrukcje, poradniki, recenzje i aktualności
Jako profesjonalny copywriter, taki z krwi i kości, doskonale znam się na prowadzeniu firmowych blogów. Wiem, co robić, aby wpisy na nich publikowane były angażujące i atrakcyjne dla użytkownika. Jak pisać, aby skutecznie pozycjonowały sam blog, jak i całą Twoją stronę www. A także, na co zwrócić uwagę, by po prostu rozwijały Twój biznes i realizowały cele (sprzedaż, generowanie leadów, pobrań plików czy e-booków itp.). W mojej ofercie znajdziesz usługi polegające na pisaniu aktualności, wpisów blogowych, recenzji, instrukcji oraz wielu innych treści, które mogą znaleźć się na Twoim blogu.
Prowadzenie bloga, jakie korzyści Ci to przyniesie?
Wiele firm nadal zastanawia się, po co w ogóle jest im prowadzenie własnego firmowego bloga. Spośród najważniejszych korzyści związanych z taką formą komunikacji oraz publikacji należy wymienić przede wszystkim 3. Pierwsza to fakt, że blog firmowy jest doskonałym miejscem do budowania wiarygodności firmy, jako eksperta / specjalisty / profesjonalisty w swojej branży. Można na nim bowiem nie tylko reklamować swoje produkty, ale przede wszystkim dzielić się cennymi informacjami. Jak już o produktach mowa – prowadzenie bloga to również świetna opcja do promocji i sprzedaży zarówno produktów, jak i usług oferowanych przez firmę. Można to robić zarówno w dosłowny sposób (publikując tzw. wpisy produktowe), jak i bardziej subtelny – dzieląc się wiedzą, a między poszczególne treści wplatając także teksty sprzedażowe. Ostatnim, jednak równie istotnym aspektem jest pozycjonowanie. Prowadzenie bloga jest bowiem jedną z najlepszych strategii, która doskonale wpływa na wyniki SEO, a co za tym idzie – wzrost widoczności całej witryny.