Prowadzenie bloga firmowego

Zaopiekuję się Twoim blogiem, aby aktywnie wspierać Twoje pozycjonowanie, budowanie marki oraz rozwijać sprzedaż.

Dlaczego jest Ci potrzebny dobrze prowadzony blog firmowy?

Reklama płatna typu (Google i Facebook Ads), social media, e-mail marketing, a nawet tradycyjne pozycjonowanie. To wszystko z pewnością pomaga Ci w prowadzeniu biznesu i generowaniu odpowiedniej sprzedaży. Z tym, że Twoja konkurencja robi dokładnie to samo! Jeżeli chcesz być lepszy od niej – musisz stawiać na działania, które Cię wyróżniają. A właśnie takim działaniem jest posiadanie bloga (czyli content marketing).

 

t

Prowadzenie bloga da Ci przewagę nad konkurencją.

Własny firmowy blog pozwoli Ci na wykorzystanie pełnego potencjału drzemiącego w tzw. marketingu treści. Świetnie wspiera działania SEO, dlatego dzięki niemu wzmocnisz swoją pozycję w wyszukiwarkach. Pozwala na dzielenie się wiedzą, co jest świetną okazją do budowania Twojej marki, jako eksperta w danej branży. Ponadto, umiejętnie i profesjonalnie prowadzony blog może odpowiadać także za sprzedaż, a konkretnie – jej wzrost.


Z kim współpracowałem?

Prowadzenie bloga, czyli co dla Ciebie zrobię?

Zajmę się kompleksową obsługą Twojego własnego firmowego bloga. Jeżeli już go posiadasz – przeprowadzę analizę oraz wdrożę ewentualne poprawki. Jeśli go nie masz – pomogę przy uruchomieniu. Następnie, zajmę się opracowaniem strategii content marketingowej, przygotowaniem tematów, gotowych wpisów, grafik oraz finalną publikacją. Nie zapomnę o celach, które Ci przyświecają (dbając zarówno o optymalizację pod kątem SEO, edukacyjny wymiar wpisów blogowych, jak i np. ich konwersję).

t

Co zyskasz?

Pozycjonowanie
(otrzymasz merytoryczne i angażujące artykuły, które dodatkowo wpłyną na pozycjonowanie całej Twojej witryny)

Markę
(profesjonalnie prowadzony blog sprawi, że w oczach Twoich odbiorców wyrośniesz na prawdziwego eksperta w swojej dziedzinie)

Wzrost sprzedaży
(konsekwentnie prowadzona strategia zaprowadzi Cię do osiągnięcia najważniejszego celu – rozwoju biznesu i wzrostu zysków)

Jak przebiega współpraca związana z prowadzeniem bloga?

1. Skontaktuj się i powiedz, czego oczekujesz.

2. Wspólnie omówimy wszelkie szczegóły dotyczące współpracy.

3. Wpłacisz zaliczkę albo 100%, a ja zajmę się Twoim blogiem.

4. Regularnie będę dostarczał Ci nowe treści na bloga, a na Twoje życzenie zajmę się także ich publikowaniem.

Już czekam na Twój kontakt!

Blog o blogowaniu i nie tylko :).

Sprawdź, co ciekawego napisałem (i wkrótce znowu napiszę) na temat szeroko pojętego content marketingu – w tym również na temat prowadzenia firmowych blogów. Koniecznie odwiedź mój blog!

Posty i wpisy na blog, a także instrukcje, poradniki, recenzje i aktualności

Jako profesjonalny copywriter, taki z krwi i kości, doskonale znam się na prowadzeniu firmowych blogów. Wiem, co robić, aby wpisy na nich publikowane były angażujące i atrakcyjne dla użytkownika. Jak pisać, aby skutecznie pozycjonowały sam blog, jak i całą Twoją stronę www. A także, na co zwrócić uwagę, by po prostu rozwijały Twój biznes i realizowały cele (sprzedaż, generowanie leadów, pobrań plików czy e-booków itp.). W mojej ofercie znajdziesz usługi polegające na pisaniu aktualności, wpisów blogowych, recenzji, instrukcji oraz wielu innych treści, które mogą znaleźć się na Twoim blogu.