Copywriting blog
Uczę i pokazuję, jak działa copywriting
Sprawdź ciekawostki, porady i praktyczne wskazówki związane z pisaniem tekstów.
Copywriting – co to jest? Kompletny poradnik o pisaniu tekstów.
Artykułów na temat copywritingu napisano już wiele, naprawdę wiele. Ale takiego - jeszcze nigdy. Zdarzyło Cię usłyszeć o tym zagadnieniu i szukasz informacji, które pozwolą Ci zagłębić się w tę...
SEO copywriting – czym są i jak tworzyć teksty pozycjonujące?
Przez lata obowiązywał podział, według którego wyróżnialiśmy teksty jakościowe oraz teksty SEO. Pierwsze wykorzystywano w kampaniach reklamowych, do sprzedaży czy przy aktywności w social media. Te...
Copywriting biznesowy – czym jest i jak komunikować się z B2B?
Dawno, dawno temu… czyli jakieś 4 lata temu, “popełniłem” artykuł na temat ludzkiego podejścia do copywritingu. W tamtej publikacji skupiłem się przede wszystkim na formie komunikacji z odbiorcami....
Audyt treści – czym jest, co powinien zawierać i jak go wykonać?
Załóżmy taką sytuację. Masz nowoczesny i designerski serwis internetowy (stronę, bloga, landing page lub po prostu sklep online). Inwestycja kosztowała Cię nie tylko sporo pieniędzy, ale również...
Czego nie pisać w ofertach i dokumentach sprzedażowych? Lista słów zakazanych.
Nowy produkt lub usługa, które chcesz zaprezentować potencjalnym klientom. Już bierzesz się do konstruowania oferty handlowej, która pokaże wszystkie zalety i przekona do zakupu. Z pewnością zależy...
Jak wysyłać oferty do firmy?
“Określ grupę docelową, znajdź dane kontaktowe i po prostu wyślij”. Jeżeli miałbym opisać proces większości firm lub osób zajmujących się wysyłaniem ofert handlowych / sprzedaży / współpracy - to...
Cold mailing – co to jest? Vademecum przygotowywania i wysyłania zimnych wiadomości, które sprzedają.
Dostajemy je praktycznie wszyscy. Część z nas w ogóle ich nie zauważa (bo od razu trafiają do SPAMu). Inni otrzymują, otwierają, ale w znakomitej większości - szybko wrzucają je do kosza. Zazwyczaj...
Copywriting to nie egzamin z “polaka”. Czy błędy w tekstach mają jakiekolwiek znaczenie?
Masz czasami tak, że raz napisany tekst sprawdzasz po kilka lub kilkanaście razy i co najgorsze - przy każdym z nich znajdujesz nowe błędy? Chcesz, aby Twój content był “wymuskany” i wręcz...
Płeć w copywritingu: jak pisać, aby trafiać w punkt i nikogo nie urazić?
Jasny podział treści na tę skierowaną do kobiet bądź mężczyzn, a może neutralność językowa, która pozwala na sprawne komunikowanie się praktycznie z dowolną grupą odbiorców? Jeżeli za każdym razem,...
Rekrutacja w copywritingu: jak znaleźć i zatrudnić copywritera?
Zdajesz sobie sprawę, że nowoczesny biznes nie ma szans na rozwój i rywalizację z konkurencją, jeśli zabraknie w nim tak ważnego czynnika, jak odpowiednio zaplanowana, przygotowana i dystrybuowana...
Specjalizacja w copywritingu: kiedy i czy w ogóle jest potrzebna?
Znajdź swoją niszę i zajmuj się tylko konkretną - wąską tematyką. Oferuj wyłącznie określony rodzaj copywritingu. I po prostu... wyspecjalizuj się. Jeżeli jesteś...
Copywriter – kim jest i czym się zajmuje?
Chcesz wiedzieć co to takiego ten copywriter? Wiem, wiem - głupie pytanie. Dlatego zacznijmy jeszcze raz. Zakładam, że jesteś tu z 1 z 4 powodów: A - ponieważ rozpoczynasz karierę zawodową (lub...
Czy Ciebie też nawiedził oszust i naciągasz? 7 kroków, jak rozpoznać copy-ściemniacza.
Czy Ciebie również coraz częściej nawiedzają reklamy i komunikaty coachów, trenerów, szkoleniowców oraz innych “guru”, którzy chcą się z Tobą podzielić swoją tajną wiedzą? Dokładnie taką, która...
Unikalność w copywritingu. Czym różni się AI content od treści pisanych w 100% przez ludzi?
Od mojego ostatniego artykułu na temat sztucznej inteligencji w copywritingu zdążyło upłynąć już całkiem sporo czasu. Pisałem go jeszcze przed oficjalnym “wypuszczeniem” najnowszego czata od GPT i...
Nisze w copywritingu. Które mają przyszłość, a które lepiej omijać z daleka?
Jeżeli odwiedzasz mojego bloga po raz kolejny – z pewnością wiesz, jakie mam podejście do teorii, według której copywriter “rzekomo” powinien specjalizować się tylko i wyłącznie w określonej...
Copywriting studia – czy warto, a jeśli tak, to jakie?
Licencjat, magister, podyplomówka, a może... żadna z tych rzeczy? Zastanawiasz się nad rozpoczęciem kariery w copywritingu i naprawdę uważasz, że potrzebujesz 3 lub 5 lat na uczelni, aby nauczyć się...
Nagłówki pisane wielkimi literami (PascalCase). Dlaczego to AŻ TAK zły pomysł?
Kojarzysz strony internetowe, na których już po przeczytaniu pierwszych kilku zdań, w Twojej głowie zapala się “żółta lampka”? A gdy zaczynasz eksplorować je jeszcze bardziej – dochodzisz do...
Jak stworzyć portfolio copywritera?
Masz już za sobą kilka udanych projektów z zakresu tworzenia contentu? Zdajesz sobie sprawę, że dobrym wyjściem będzie stworzenie profesjonalnego portfolio, dzięki któremu odbiorcy będą mogli...
Full Stack Copywriter – kim jest i jakie kompetencje musi posiadać?
Choć do tej pory pojęcie “full stack” było zarezerwowane przede wszystkim dla branży IT* - warto pamiętać, że z powodzeniem można je przypisywać również specjalistom, którzy działają w innych...
Zasada 3R: jak zastosować ją w copywritingu?
Wysoka jakość, jasne określenie celu, aż wreszcie - zrozumienie grupy docelowej i dopasowanie się do odbiorców. Czy to jedyne elementy, o jakich musi pamiętać profesjonalny copywriter, którego...
Cechy copywritera: 5 czynników, które musisz mieć, aby stać się profesjonalistą
Jakie cechy sprawiają, że jedni copywriterzy są fachowcami zarabiającymi nawet 5-cyfrowe sumy, w trakcie, gdy inni “walczą o przetrwanie” - pisząc za kilka złotych za 1000 znaków ze spacjami? Czy...
Cecha-Zaleta-Korzyść: co wiedzieć i w jaki sposób stosować tę technikę copywriterską?
Cecha, zaleta oraz korzyść (w skrócie CZK lub CeZaKO), a z angielskiego - feature, advantage, benefit (w skrócie FAB). Bez względu, jak finalnie ją nazwiemy, jest to po prostu jedna ze skutecznych...
Formuły copywriterskie – czym są, jak je stosować i dlaczego warto?
Jak oni to robią, że nawet w zaledwie kilka godzin są w stanie zaplanować, a następnie stworzyć skuteczny tekst, który zaciekawia, angażuje, aż wreszcie – sprzedaje? Czy to niespotykany talent?...
Jak napisać ofertę handlową? 10 porad od profesjonalisty.
Co sprawia, że jedne oferty handlowe sprzedają jak szalone, a inne od razu po otwarciu lądują w koszu, z którego już nie wracają? Co musi zawierać oferta handlowa, aby Twój odbiorca nie tylko chciał...
Technical writer – kim jest i co robi? Na czym polega techniczny copywriting?
Czy zastanawiało Cię kiedyś to, kto tak naprawdę odpowiada za praktycznie wszystkie (lub przynajmniej większość) treści dokumentacji technicznej, z którymi spotykasz się podczas czytania instrukcji,...
Czym jest UX writing? Co robi UX writer?
UX writing jest pojęciem coraz częściej wykorzystywanym i poruszanym w zagranicznych mediach. W Polsce temat ten, choć do niedawna nieznany i praktycznie całkowicie pomijany, obecnie zdecydowanie...
Brief copywritera – czym jest i co musi zawierać?
Profesjonalizm, terminowość, doświadczenie i lata praktyki. Mogłoby się wydawać, że takie czynniki zwiastują pracę, która przebiegnie szybko, będzie bezproblemowa, a dodatkowo – zaowocuje...
Sztuczna inteligencja w copywritingu. Czy technologia AI zastąpi pracę “żywych” copywriterów?
Jedni mówią, że “AI to głupie narzędzie, które nigdy nie doścignie ani nie zastąpi prawdziwych copywriterów”. Inni z kolei twierdzą, że “To tylko kwestia czasu, gdy dziedzinę pisania tekstów przejmą...
Jak zostać copywriterem? Kompletna instrukcja, jak zacząć przygodę jako copywriter.
Masz stałą pracę, ale szukasz sposobu, aby dorobić sobie do pensji? Dopiero wchodzisz na rynek pracy i “rozglądasz się” za odpowiednim zajęciem? A może już pracujesz, ale Twój obecny zawód nie daje...
Podcasty dla każdego copywritera. Kogo słuchać, aby być na bieżąco, wiedzieć więcej i rozwijać się szybciej?
Po newsletterach, o których wspominałem w tym artykule, wreszcie przyszedł czas na omówienie innego nośnika, który w ostatnich latach zdecydowanie zyskuje na popularności. Osobiście cenię je za...
Ciemna strona pracy copywritera: tego nie dowiesz się z kursów, szkoleń i książek o copywritingu
Wizja pełnej niezależności, pracy “ile”, “jak” i “gdzie” tylko zechcesz, a do tego realizowania swoich pasji i zainteresowań. Nie jesteś pierwszą ani tym bardziej ostatnią osobą, którą właśnie te...
Newslettery dla copywriterów i nie tylko. Jakie maile warto subskrybować?
Czytasz książki, regularnie odwiedzasz blogi, śledzisz wybrane profile w mediach społecznościowych, a do tego od czasu do czasu pojawiasz się na szkoleniach i konferencjach? Gratulacje - widzę, że...
Jak wyposażyć stanowisko pracy copywritera, aby teksty pisały się praktycznie “same”?
Lepsze samopoczucie, większa wydajność, a do tego brak problemów ze zdrowiem. Często, aby osiągnąć to wszystko wystarczy zadbać o właściwe wyposażenie i zaaranżowanie swojego stanowiska pracy. Jak...
Laptop do pisania: jaki sprzęt do pracy z tekstem będzie najlepszy dla copywritera?
Tak, jak zawód mechanika wymaga posiadania właściwych narzędzi, lekarza - sprzętu medycznego, a kierowcy samochodu - tak samo każdy copywriter do swojej pracy potrzebuje odpowiedniego...
Copywriterska technika Before-After-Bridge (BAB), czyli jak pokazać klientowi, że Twoja oferta odmieni jego rzeczywistość?
Wiesz, na czym polega prawdziwa recepta na skuteczny copywriting, który otwiera nie tylko portfele, ale również serca klientów? Tą tajemniczą formułą, z której...
Poznaj copywriterską formułę: “Problem? No problem!” i naucz się zbijać obiekcje, jak rasowy sprzedawca
Chcesz poznać sekret, o którym większość przeciętnych sprzedawców nie ma pojęcia, a ci najlepsi strzegą go, jak oka w głowie? Metoda, która pozwala osiągać spektakularne wyniki polega na...
Copywriterska formuła PAS: czym jest i jak zastosować ją podczas pisania tekstów?
Załóżmy, że znajdujesz się w dwóch odrębnych sytuacjach. W pierwszej z nich – otrzymujesz 1000 złotych od cioci z ameryki. Fajnie, prawda? Z kolei w drugiej – masz dużego pecha, bo zaraz po...
Skróty klawiszowe: 16 skrótów, które powinien znać każdy copywriter (i nie tylko!)
W zawodzie copywritera liczy się dokładność, skuteczność, terminowość, czy chociażby legendarne “lekkie pióro”. Warto jednak zwrócić uwagę na aspekty, które wpływają nie tylko na efekty...
Kurs copywritingu. Jak wybrać właściwy kurs dla copywritera, aby nie stracić czasu i pieniędzy?
Przyznam, że do napisania tego artykułu na temat kursów copywriterskich zachęcili mnie sami (aspirujący) copywriterzy. A mówiąc bardziej konkretnie – osoby, które zastanawiają się,...
Czym jest mobile copywriting? 5 zasad, jak tworzyć teksty na smartfony i inne urządzenia mobilne
Mobile copywriting (lub po prostu - mobile writing) to kolejny, obok UX writingu, sposób tworzenia treści, którego głównym celem jest zapewnianie jak największej wygody. Mówiąc wprost – teksty mają...
7 kardynalnych błędów w ofertach handlowych + jak ich nie popełniać
Oferta handlowa to jeden z najskuteczniejszych sposobów budowania sprzedaży w sektorze B2B. Jest też coraz chętniej wykorzystywana jako narzędzie do sprzedaży w branży B2C. Aby mogła spełniać...
Czym jest model AIDA i jak wykorzystać go w copywritingu? Definicje i przykłady.
Klasyczny model AIDA składa się z 4 elementów: attention (uwagi), interest (zainteresowania), desire (pożądania) oraz action (działania). Jednak z biegiem lat został on rozbudowany o nowe, bardziej...
Naming w 7 krokach, czyli jak stworzyć nazwę firmy, marki lub produktu?
Z tego artykułu dowiesz się, jak powinien wyglądać proces profesjonalnego namingu. Czyli takiego, który pozwoli Ci wypracować prostą, łatwą do zapamiętania, unikalną, a zarazem bardzo skuteczną...
UX copywriting: 6 złotych zasad pisania tekstów, które chce się czytać
Jeden z moich poprzednich artykułów poświęciłem szczegółowemu omówieniu zagadnieniu UX writingu. Po jego publikacji doszedłem do wniosku, że temat jest znacznie szerszy niż mogłoby się wydawać. Stąd...
KPI w copywritingu: jak wyznaczać i mierzyć skuteczność swoich tekstów?
Skąd wiedzieć, że inwestycja w copywriting jest opłacalna? Czy dobry tekst to taki, który spodoba się Tobie bądź Twoim klientom? A może taki, który przyniesie Twojej firmie konkretne i...
Copywriting antysprzedażowy: 7 błędów, przez które Twoje teksty nie sprzedają
Jak tworzyć skuteczne teksty sprzedażowe, które nie tylko zaangażują Twoich odbiorców, ale poprowadzą ich prosto do zakupu? Na początek musisz ustrzec się błędów, które mogą zniweczyć nawet...
Dlaczego ludzie kupują? Co musi zawierać content, aby sprzedawał?
Copywriting sprzedażowy to sztuka prezentowania, jak dany produkt bądź usługa wpływa na życie ich odbiorców. Dobry tekst to taki, który nie tylko opisuje samą ofertę, ale przede wszystkim...
Copywriterski bullshit. Zwroty, przez które Twoje teksty są nudne i nieskuteczne.
Większość osób zajmujących się pisaniem tekstów, popełnia jeden zasadniczy błąd. Bazują na starych, utartych, a przede wszystkim nieskutecznych schematach, które zamiast przynosić wymierne korzyści...
Evergreen content. Jak tworzyć treści, które nigdy się nie starzeją?
Znasz pojęcie evergreen? Pewnie wiele razy udało Ci się z nim spotkać przy okazji utworów muzycznych. Właśnie w taki sposób określa się piosenki, które nigdy się nie starzeją, które zawsze brzmią...
Strony dla copywriterów, czyli gdzie szukać: wiedzy, inspiracji oraz zleceń
To pytanie zadają sobie zazwyczaj najmłodsi adepci sztuki copywritingu (jak to brzmi ?). Jestem jednak przekonany, że w tym artykule nawet starsi stażem copy i tzw. “wyjadacze”, znajdą coś dla...
Anchor text: definicja, rodzaje i korzyści płynące z jego stosowania
Anchor text, skomplikowane i całkowicie zbędne pojęcie, czy też łatwy sposób na wsparcie promocji Twojej firmy w Internecie? Zaraz się przekonasz, bo z tego artykułu dowiesz się: czym on jest, w...
Niepowtarzalny copywriting. Garść powodów, dlaczego Twoje teksty muszą być unikalne.
Jeżeli choć trochę interesujesz się zagadnieniami związanymi z pozycjonowaniem, czy po prostu obszarem SEO copywritingu, z pewnością nieraz zdarzyło Ci się usłyszeć o tym, że musisz posiadać...
Ludzki copywriting. B2B czy B2C, a może po prostu H2H?
Wiele firm swoją promocję opiera na prostym podejściu, dzielącym klientów na 2 typy: klientów firmowych oraz detalicznych (osoby fizyczne). Przez lata utarło się bowiem, że komunikacja B2B musi być...
Definicja microcopy. Czym jest i co warto wiedzieć o micro copywritingu?
Microcopy (micro copy), czyli skrót pochodzący od nazwy micro copywriting. Mianem tym określamy krótkie teksty oraz informacje prezentowanie stronach internetowych, banerach oraz...
Copywriter zlecenia i praca dla copywritera. Gdzie ich szukać i jak zdobywać?
Praca w zawodzie copywritera dla wielu ludzi przypomina istną podróż po sinusoidzie. W trakcie, gdy jedni mogą liczyć na satysfakcjonujące stawki i ilość zleceń, z którą ledwie sobie radzą, inni...
Obalam 4 największe mity o copywritingu
Ile razy zdarzyło Ci się usłyszeć, że pisanie tekstów to “żadna praca”? Że każdy może to robić, albo co gorsze – to idealny sposób na dorobienie sobie do pensji, ale pod żadnym pozorem nie jedyne...
Język korzyści – czym jest i jak go używać?
Sztuka perswazji, umiejętność opowiadania o zaletach danego produktu lub usługi, a może zwykła perfidna manipulacja? Czym tak naprawdę nazywamy mityczny język korzyści? W jakich formach on...
Copywriting – poznaj wszystkie jego rodzaje i odmiany
W dużym skrócie copywriting polega po prostu na pisaniu. Jednak w związku z dużą ilością specjalizacji, a także mediów (strony www, maile, blogi, ulotki, banery, plakaty, radio, telewizja i wiele...
Jaką treść musi zawierać landing page lub strona www, aby sprzedawała?
Jaki rodzaj treści musi zawierać każda strona internetowa, której celem jest sprzedaż? Jakie elementy decydują o jej sukcesie? Czego nie możesz pominąć podczas planowania układu swojej witryny?...
Oczekiwania przedsiębiorców wobec copywriterów – jak im sprostać?
Stałe zlecenia od firm są dla wielu copywriterów bardzo atrakcyjną perspektywą pozwalającą utrzymać się z pisania. Przedsiębiorcy mają jednak konkretne oczekiwania w stosunku do tekstów i przebiegu...
Copywriter zdalnie, czy na miejscu? Etat czy freelancer? Którego copywritera wybrać?
Twój internetowy biznes rośnie w siłę i jak każda tego typu działalność – potrzebuje coraz więcej treści. Zauważasz to także Ty i w końcu stoisz przed zadaniem zatrudnienia copywritera, na którego...
Gdzie szukać i jak wybrać najlepszego copywritera? 11 praktycznych wskazówek.
Copywriter, kopirajter, pisarz czy po prostu człowiek od tekstów. Terminologia to rzecz wtórna, jeśli poszukujesz osoby, która zajmie się przygotowaniem skutecznych treści na Twoją stronę...
Opisy Allegro: jak je tworzyć, aby sprzedawać więcej przedmiotów?
Sprzedaż w tym popularnym serwisie, z roku na rok staje się coraz trudniejsza. Z jednej strony, dzieje się tak z powodu rosnących oczekiwań rynku oraz klientów, a także powiększającej się...
Kim jest copywriter? Co robi, gdzie pracuje i jak go znaleźć?
W obecnych czasach copywriter utożsamiany jest z osobą tworzącą teksty. Jest to zawód, który opiera się na wszechstronności i elastyczności. Copywriter robi wpisy na blogi, tworzy opisy sprzedażowe...
Jaki może być Twój artykuł? Poznaj 5 typów wpisów blogowych.
Artykuł jest nie tylko zlepkiem słów, które mają jakoś brzmieć i mieć “w miarę” jakiś sens. Tworzony tekst ma trafiać do odbiorcy i zachęcić go do zakupu, do dalszej lektury lub w zależności od...
Czy pisanie artykułów na bloga jest trudne? Jak napisać skuteczny wpis?
Pisanie tekstów nie jest skomplikowaną pracą. Jednak nie każdy potrafi z marszu usiąść i zacząć jak mistrz. Człowiek, jako stworzenie niezwykle rozumne jest wstanie wszystkiego się nauczyć. Trening,...
Komu zlecić copywriting? Freelancer czy agencja makretingowa?
Skoro za taki temat wziął się freelancer to odpowiedź może być tylko jedna, nieprawdaż? A może jednak się zdziwisz? Blog traktuję jako sposób na swoją autopromocję, ale także Twoją edukację....
Dlaczego w marketingu liczy się prawda? Copywriter nie może być kłamcą.
W mojej pracy zawsze wyznaję zasadę, aby pisać o produktach, usługach, czy całych firmach tylko to, co jest prawdą. Pamiętam, że odbiorcami tych treści zawsze są klienci - rozpatrywani w kategoriach...
3 elementy, które musi posiadać każdy skuteczny opis produktu
Każdy szanujący się e-commerce wie, jak ważne są opisy produktów oferowanych do sprzedaży swoim klientom. Z jednej strony zapewniają odpowiedni ruch na stronie (za sprawą SEO), z drugiej natomiast...
Sprzedaż + SEO, czyli jak tworzyć opisy produktów w sklepie internetowym
Każdy z nas wie, że opisywanie produktu, który chcemy sprzedać bezpośrednio zwiększa naszą sprzedaż. Co więcej, dobry opis sprawia, że na stronę www zaczyna wchodzić coraz to więcej nowych klientów...
Czy copywriter i webwriter to jedno i to samo? Poznaj kluczowe różnice.
Przez lata pojęcie zawodu copywritera, jak i zadań, które on wykonuje, bardzo się rozmyło. Niegdyś copywriter był postrzegany jako typowy twórca tekstów sprzedażowych - czy to haseł, sloganów,...
Książki o copywritingu – pozycje dla copywritera, które musisz przeczytać
Jeżeli do tej pory wydawało Ci się, że do zostania dobrym copywriterem wystarczy jedynie piątka na maturze z polskiego i kilka przeczytanych lektur - to byłeś w dużym błędzie. Copywriting, poza...
Copywriter, jako sparing partner. Lustro, w którym zobaczysz siebie?
Trzeba to powiedzieć jasno - pomysły i idealne strategie marketingowe nie istnieją. Nikt nie rodzi się mistrzem w danej dziedzinie. Tak samo, jak człowiek doskonali się z biegiem lat (i z pomocą...
Historia copywritingu. Dowiedz się, kim był pierwszy copywriter.
Chwytliwy tytuł co nie? Dałeś się na niego złapać? Bardzo się cieszę :). Fajnie byłoby poznać pierwszego copywritera, który stąpał po Ziemi. Ale jak tego dokonać? Czy pierwszym narzędziem...
4 powody, dla których naprawdę warto zatrudnić copywritera
Po co zatrudniać copywritera? Przecież prawie każdy ma komputer, zna język polski i może pisać. Po co płacić komuś za coś, co można wykonać samemu? Niestety, taki tok rozumowania pojawia się w...
Copywriting to zło, czyli 5 powodów, dla których nie warto zostać copywriterem.
Zastanawiasz się nad podjęciem zawodu copywritera? Wydaje Ci się, że to lekka i przyjemna praca, którą możesz wykonywać z każdego miejsca na świecie, połączyć ze studiowaniem, inną pracą zawodową...
Copywriting a pozycjonowanie, czy copywriter to już seowiec?
Od lat znane jest powiedzenie powtarzane przez wielu niczym mantra, że najbardziej liczy się content. Nie jest też tajemnicą, że content, za którym kryją się wartościowe i merytoryczne treści bardzo...
Copywriting – co to? Czy każdy może być copywriterem?
Copywriting to zawód polegający na pisaniu różnorakich tekstów - od prostych precli służących jedynie do zapełniania treści i mających wpływ na pozycjonowanie, poprzez bardziej specjalistyczne...
Facebook copywriter – czy to już nowy zawód?
Facebook to niekwestionowany lider pośród wszystkich platform social mediowych. Dzięki swojej uniwersalności, otwartości na nowe technologie, a przede wszystkim nieustannym nastawieniu na rozwój,...
Czym jest naming?
Naming, po polsku po prostu nazewnictwo. Jest to sztuka tworzenia odpowiednich nazw dla produktów, usług, firmy, a nawet całych marek. Naming to jedna z kluczowych czynności, od której powodzenia...
O obsłudze i relacjach z klientami słów kilka.
Ostatnio doszedłem do wniosku, że pieniądze (zdobywane za wszelką cenę) nie są najważniejsze. Z jednej strony czasem warto przystanąć na chwilę i odpuścić pewne tematy, aby zrobić miejsce na lepsze,...
Potrzebujesz wpisu na Twój blog?
Copywriter blog, czyli informacje o copywritingu i wszystko o tworzeniu tekstów
Sekcja na blogu w pełni poświęcona dziedzinie copywritingu, czyli wszystkiemu, co związane z pisaniem tekstów. Tych na strony, artykuły i wiele innych. Czym jest kopirajting? Czym zajmuje się profesjonalny copywriter? Jakie specjalizacje występują w tym zawodzie? Ile trzeba zapłacić za dobry tekst? Absolutnie wszystko, co musisz wiedzieć na temat zawodu copywritera znajdziesz właśnie na tym blogu. Dowiesz się, jakie są rodzaje copywritingu oraz jak wygląda praca copywritera. Sprawdź, ile zarabia copywriter, a także jak znaleźć najlepszego z nich. Poznaj historię, wady i zalety tego fachu – co zrobić, aby stać się kopirajterem. Zobacz, jakie cechy, umiejętności i wiedzę powinien posiadać w pełni profesjonalny copywriter. Te oraz wiele więcej informacji dostarczy Ci mój copywriterski blog. Miłej lektury!