Blog marketing
Pomagam zrozumieć marketing
Wszystko o marketingu internetowym dostępne w 1 miejscu. Sprawdź!
Rozgość się i korzystaj ze sprawdzonej, profesjonalnej wiedzy – całkowicie za darmo!

Lejek contentowy – czym jest i czy jest Ci potrzebny?
Wybacz to głupie pytanie, które zadałem Ci już w tytule tego artykułu. W końcu, jeśli do kwestii komunikacji podchodzisz całkowicie na serio, to z pewnością wiesz, że odpowiednio zaplanowany content to absolutny must-have na drodze do osiągania nie tylko...
Wykorzystaj tę wiedzę w praktyce
Skontaktuj się ze mną i porozmawiajmy, jak moje wsparcie wpłynie na rozwój Twojego biznesu.
Mateusz Winkler
507 708 626
mateusz@mateuszwinkler.pl
Marketingowy blog. Sprawdź pozostałe wpisy.
Budżet na copywriting i content marketing – ile powinien wynosić i jak go przygotować?
Zdajesz sobie sprawę, że to właśnie treść jest jednym z czynników, które może decydować o Twoim “być albo nie być” w biznesie. Wiesz, że trzeba w nią inwestować, ale nie masz pojęcia, o jakich...
Redystrybucja treści – co to jest i jak działa repurposing content?
Masz to! Po wielu godzinach wytężonej pracy udało Ci się stworzyć prawdziwą contentową perełkę. Post w social mediach, który generuje zasięgi, zaangażowanie i sprzedaje jak szalony. Artykuł...
Czym są testimoniale? Jak zrobić z nich skuteczne narzędzie sprzedaży?
Co może być lepszą reklamą Twoich produktów i usług, jak nie opinia zadowolonego klienta, który wszem i wobec ogłasza, że to, co oferujesz, jest najlepsze pod słońcem? Chyba nic. Jednak jest jeden,...
Hiperpersonalizacja – czym jest i jak działa?
Jeden ogólny komunikat do wszystkich? Czy może jedna spersonalizowana wiadomość, ale za każdym razem dopasowana tylko do jednego konkretnego odbiorcy? Jeśli choć trochę znasz się na sprzedaży i...
Komunikacja w liczbie mnogiej czy pojedynczej? “Ty”, “Wy”, a może “Pan/Pani” sprawdzi się lepiej?
„Nie zwracaj się do swoich czytelników tak, jakby byli zebrani razem na stadionie. Kiedy czytają Twoje treści, są sami. Udawaj, że piszesz do każdego z nich z osobna...”. To zdecydowanie jedna z...
Płeć w copywritingu: jak pisać, aby trafiać w punkt i nikogo nie urazić?
Jasny podział treści na tę skierowaną do kobiet bądź mężczyzn, a może neutralność językowa, która pozwala na sprawne komunikowanie się praktycznie z dowolną grupą odbiorców? Jeżeli za każdym razem,...
Rekrutacja w copywritingu: jak znaleźć i zatrudnić copywritera?
Zdajesz sobie sprawę, że nowoczesny biznes nie ma szans na rozwój i rywalizację z konkurencją, jeśli zabraknie w nim tak ważnego czynnika, jak odpowiednio zaplanowana, przygotowana i dystrybuowana...
Specjalizacja w copywritingu: kiedy i czy w ogóle jest potrzebna?
Znajdź swoją niszę i zajmuj się tylko konkretną - wąską tematyką. Oferuj wyłącznie określony rodzaj copywritingu. I po prostu... wyspecjalizuj się. Jeżeli jesteś...
Copywriter – kim jest i czym się zajmuje?
Chcesz wiedzieć co to takiego ten copywriter? Wiem, wiem - głupie pytanie. Dlatego zacznijmy jeszcze raz. Zakładam, że jesteś tu z 1 z 4 powodów: A - ponieważ rozpoczynasz karierę zawodową (lub...
Czy Ciebie też nawiedził oszust i naciągasz? 7 kroków, jak rozpoznać copy-ściemniacza.
Czy Ciebie również coraz częściej nawiedzają reklamy i komunikaty coachów, trenerów, szkoleniowców oraz innych “guru”, którzy chcą się z Tobą podzielić swoją tajną wiedzą? Dokładnie taką, która...
Unikalność w copywritingu. Czym różni się AI content od treści pisanych w 100% przez ludzi?
Od mojego ostatniego artykułu na temat sztucznej inteligencji w copywritingu zdążyło upłynąć już całkiem sporo czasu. Pisałem go jeszcze przed oficjalnym “wypuszczeniem” najnowszego czata od GPT i...
Jak stworzyć mailing, który nie trafi do spamu?
Co może okazać się koszmarem marketera? Email, który wylądował w spamie. W artykule znajdziesz 4 podstawowe kroki, jak temu zapobiec i cieszyć się satysfakcjonującymi wynikami kampanii. Jak uniknąć...
Chcesz, abym napisał wpis gościnny na Twój blog?
Marketing blog, czyli wszystko o promocji w Internecie
Na moim blogu znajdziesz wiele informacji na temat tzw. e-marketingu. Na co dzień zajmuję się copywritingiem oraz pracą w roli specjalisty ds. marketingu i komunikacji Internetowej. Codzienna praktyka związana z pisaniem, e-mail marketingiem, pozycjonowaniem, a także marketing automation sprawia, że chętnie dzielę się swą wiedzą. Zapraszam do lektury :).
O czym piszę na moim marketingowym blogu?
Przede wszystkim o tym, czym zajmuję się na co dzień. Na moim blogu o marketingu internetowym znajdziesz wiele merytorycznych wpisów na temat copywritingu (jego rodzajów, technik pisania czy porad copywriterskich), SEO (porad i informacji na temat pozycjonowania), e-mail marketingu i marketing automation (definicje, rodzaje kampanii oraz przydatne wskazówki), a także wielu innych treści związanych z marketingiem w sieci.