Blog marketing
Pomagam zrozumieć marketing
Wszystko o marketingu internetowym dostępne w 1 miejscu. Sprawdź!
Rozgość się i korzystaj ze sprawdzonej, profesjonalnej wiedzy – całkowicie za darmo!
LinkedIn KPI i wskaźniki. Jak mierzyć skuteczność?
Od pewnego czasu prowadzisz (lub zlecasz prowadzenie) swoich profili na LinkedIn? Nie do końca wiesz, czy wszystko idzie w dobrym kierunku i zaczynasz zastanawiać się, jak w ogóle mierzyć ich efektywność? Obserwujesz konkretne parametry, jednak nie masz pewności, czy...
Wykorzystaj tę wiedzę w praktyce
Skontaktuj się ze mną i porozmawiajmy, jak moje wsparcie wpłynie na rozwój Twojego biznesu.
Mateusz Winkler
507 708 626
mateusz@mateuszwinkler.pl
Marketingowy blog. Sprawdź pozostałe wpisy.
Copywriting – co to jest? Kompletny poradnik o pisaniu tekstów.
Artykułów na temat copywritingu napisano już wiele, naprawdę wiele. Ale takiego - jeszcze nigdy. Zdarzyło Cię usłyszeć o tym zagadnieniu i szukasz informacji, które pozwolą Ci zagłębić się w tę...
SEO copywriting – czym są i jak tworzyć teksty pozycjonujące?
Przez lata obowiązywał podział, według którego wyróżnialiśmy teksty jakościowe oraz teksty SEO. Pierwsze wykorzystywano w kampaniach reklamowych, do sprzedaży czy przy aktywności w social media. Te...
Copywriter zarobki. Ile zarabia osoba żyjąca z copywritingu?
Temat zarobków copywritera został poruszony już wiele razy i na bardzo wielu blogach. Przyszła więc pora, abym także ja dorzucił swoje 3 grosze w tej sprawie. Jak wygląda wynagrodzenie copywritera?...
Strategia content marketingowa – czym jest i jak ją zaprojektować?
Wiesz, dokąd zmierzają firmy, których działania marketingowe i komunikacyjne przypominają “wróżenie z fusów”, “jazdę na oślep” lub podejmowanie aktywności na zasadzie “wydaje mi się”? Już...
Pozycjonowanie lokalne – co to jest? Jak działa SEO na lokalnym rynku?
Co zrobić, aby potencjalni klienci, którzy poszukują usług lub produktów w Twoim regionie, częściej trafiali do Ciebie, niż do konkurencji? Odpowiedzią na to wyzwanie może być lokalne SEO -...
Blog w sklepie internetowym – jak prowadzić content marketing w e-commerce?
Promocja w kanałach płatnych (Meta czy Google Ads) doprowadza Cię do finansowej ruiny i sprawia, że Twój e-sklep ledwo wychodzi “na zero”? A może Twoje kampanie PPC działają całkiem nieźle? Jednak...
Copywriting biznesowy – czym jest i jak komunikować się z B2B?
Dawno, dawno temu… czyli jakieś 4 lata temu, “popełniłem” artykuł na temat ludzkiego podejścia do copywritingu. W tamtej publikacji skupiłem się przede wszystkim na formie komunikacji z odbiorcami....
Audyt treści – czym jest, co powinien zawierać i jak go wykonać?
Załóżmy taką sytuację. Masz nowoczesny i designerski serwis internetowy (stronę, bloga, landing page lub po prostu sklep online). Inwestycja kosztowała Cię nie tylko sporo pieniędzy, ale również...
Jak pozycjonować bloga? Porady SEO dla blogerów (i nie tylko).
Dobrze prowadzony blog firmowy (i nie tylko) jest furtką, która otwiera Twój biznes na większe zasięgi, licznych odbiorców, a co za tym idzie - także nowych klientów. Jest jednak jeden mały haczyk....
Recykling treści – czym jest? Jak z niego korzystać?
Nieważne, czy jesteś właścicielem firmy, pełnoprawnym marketerem, content managerem czy też copywriterem. W końcu nastanie taki dzień, w którym stwierdzisz, że nie wiesz, o czym...
Kalendarz treści – co to jest? Jak go zrobić i prowadzić?
Wiesz, co odróżnia firmy, które odnoszą sukcesy, od tych, którym “ledwo” udaje się pozostawać na powierzchni? W wielu przypadkach wcale nie jest to unikalne know-how, wyjątkowy produkt, czy ogromny...
Content plan – czym jest i jak stworzyć? Poradnik planowania treści krok po kroku.
Żadna udana kampania marketingowa wykorzystująca content nie zakończy się powodzeniem i nie przyniesie oczekiwanych rezultatów, jeśli pominiesz trzy kluczowe elementy: pomysł na promocję,...
Chcesz, abym napisał wpis gościnny na Twój blog?
Marketing blog, czyli wszystko o promocji w Internecie
Na moim blogu znajdziesz wiele informacji na temat tzw. e-marketingu. Na co dzień zajmuję się copywritingiem oraz pracą w roli specjalisty ds. marketingu i komunikacji Internetowej. Codzienna praktyka związana z pisaniem, e-mail marketingiem, pozycjonowaniem, a także marketing automation sprawia, że chętnie dzielę się swą wiedzą. Zapraszam do lektury :).
O czym piszę na moim marketingowym blogu?
Przede wszystkim o tym, czym zajmuję się na co dzień. Na moim blogu o marketingu internetowym znajdziesz wiele merytorycznych wpisów na temat copywritingu (jego rodzajów, technik pisania czy porad copywriterskich), SEO (porad i informacji na temat pozycjonowania), e-mail marketingu i marketing automation (definicje, rodzaje kampanii oraz przydatne wskazówki), a także wielu innych treści związanych z marketingiem w sieci.