Blog marketing
Pomagam zrozumieć marketing
Wszystko o marketingu internetowym dostępne w 1 miejscu. Sprawdź!
Rozgość się i korzystaj ze sprawdzonej, profesjonalnej wiedzy – całkowicie za darmo!

Rekrutacja w copywritingu: jak znaleźć i zatrudnić copywritera?
Zdajesz sobie sprawę, że nowoczesny biznes nie ma szans na rozwój i rywalizację z konkurencją, jeśli zabraknie w nim tak ważnego czynnika, jak odpowiednio zaplanowana, przygotowana i dystrybuowana treść? Zaczynasz dochodzić do wniosku, że potrzebujesz specjalisty,...
Wykorzystaj tę wiedzę w praktyce
Skontaktuj się ze mną i porozmawiajmy, jak moje wsparcie wpłynie na rozwój Twojego biznesu.
Mateusz Winkler
507 708 626
mateusz@mateuszwinkler.pl
Marketingowy blog. Sprawdź pozostałe wpisy.
Czy Ciebie też nawiedził oszust i naciągasz? 7 kroków, jak rozpoznać copy-ściemniacza.
Czy Ciebie również coraz częściej nawiedzają reklamy i komunikaty coachów, trenerów, szkoleniowców oraz innych “guru”, którzy chcą się z Tobą podzielić swoją tajną wiedzą? Dokładnie taką, która...
Unikalność w copywritingu. Czym różni się AI content od treści pisanych w 100% przez ludzi?
Od mojego ostatniego artykułu na temat sztucznej inteligencji w copywritingu zdążyło upłynąć już całkiem sporo czasu. Pisałem go jeszcze przed oficjalnym “wypuszczeniem” najnowszego czata od GPT i...
Jak stworzyć mailing, który nie trafi do spamu?
Co może okazać się koszmarem marketera? Email, który wylądował w spamie. W artykule znajdziesz 4 podstawowe kroki, jak temu zapobiec i cieszyć się satysfakcjonującymi wynikami kampanii. Jak uniknąć...
Nisze w copywritingu. Które mają przyszłość, a które lepiej omijać z daleka?
Jeżeli odwiedzasz mojego bloga po raz kolejny – z pewnością wiesz, jakie mam podejście do teorii, według której copywriter “rzekomo” powinien specjalizować się tylko i wyłącznie w określonej...
Copywriting studia – czy warto, a jeśli tak, to jakie?
Licencjat, magister, podyplomówka, a może... żadna z tych rzeczy? Zastanawiasz się nad rozpoczęciem kariery w copywritingu i naprawdę uważasz, że potrzebujesz 3 lub 5 lat na uczelni, aby nauczyć się...
Nagłówki pisane wielkimi literami (PascalCase). Dlaczego to AŻ TAK zły pomysł?
Kojarzysz strony internetowe, na których już po przeczytaniu pierwszych kilku zdań, w Twojej głowie zapala się “żółta lampka”? A gdy zaczynasz eksplorować je jeszcze bardziej – dochodzisz do...
Jak wyceniać copywriting? Jak określać stawki za pisanie tekstów?
Wielu, zwłaszcza początkujących copywriterów staje przed trudnym wyzwaniem związanym z wyceną ich usług. Jaką cenę podać, aby klient się nie wystraszył i zaakceptował tę ofertę? Jak podejść do...
Jak stworzyć portfolio copywritera?
Masz już za sobą kilka udanych projektów z zakresu tworzenia contentu? Zdajesz sobie sprawę, że dobrym wyjściem będzie stworzenie profesjonalnego portfolio, dzięki któremu odbiorcy będą mogli...
Full Stack Copywriter – kim jest i jakie kompetencje musi posiadać?
Choć do tej pory pojęcie “full stack” było zarezerwowane przede wszystkim dla branży IT* - warto pamiętać, że z powodzeniem można je przypisywać również specjalistom, którzy działają w innych...
Zasada 3R: jak zastosować ją w copywritingu?
Wysoka jakość, jasne określenie celu, aż wreszcie - zrozumienie grupy docelowej i dopasowanie się do odbiorców. Czy to jedyne elementy, o jakich musi pamiętać profesjonalny copywriter, którego...
Cechy copywritera: 5 czynników, które musisz mieć, aby stać się profesjonalistą
Jakie cechy sprawiają, że jedni copywriterzy są fachowcami zarabiającymi nawet 5-cyfrowe sumy, w trakcie, gdy inni “walczą o przetrwanie” - pisząc za kilka złotych za 1000 znaków ze spacjami? Czy...
Narzędzia dla copywritera, które wspierają SEO copywriting, sprzedaż i analizę
Od zawsze powtarzam, że dobry copywriter to przede wszystkim dobry marketingowiec. Im więcej umie, tym więcej może zaoferować swoim klientom. A im więcej im zaoferuje, tym oczywiście więcej na tym...
Chcesz, abym napisał wpis gościnny na Twój blog?
Marketing blog, czyli wszystko o promocji w Internecie
Na moim blogu znajdziesz wiele informacji na temat tzw. e-marketingu. Na co dzień zajmuję się copywritingiem oraz pracą w roli specjalisty ds. marketingu i komunikacji Internetowej. Codzienna praktyka związana z pisaniem, e-mail marketingiem, pozycjonowaniem, a także marketing automation sprawia, że chętnie dzielę się swą wiedzą. Zapraszam do lektury :).
O czym piszę na moim marketingowym blogu?
Przede wszystkim o tym, czym zajmuję się na co dzień. Na moim blogu o marketingu internetowym znajdziesz wiele merytorycznych wpisów na temat copywritingu (jego rodzajów, technik pisania czy porad copywriterskich), SEO (porad i informacji na temat pozycjonowania), e-mail marketingu i marketing automation (definicje, rodzaje kampanii oraz przydatne wskazówki), a także wielu innych treści związanych z marketingiem w sieci.