Teksty sprzedażowe

Zadbam o to, aby stały się Twoimi najlepszymi handlowcami, sprzedawały zawsze, gdy tego chcesz, a przede wszystkim przynosiły Ci regularne i satysfakcjonujące zyski.

Sprzedaż tekstem, czy to w ogóle możliwe?

Zaufaj mi, robię to przez całą karierę zawodową i do tej pory nie znalazłem nic skuteczniejszego niż dobrze napisane teksty sprzedażowe.

t

Copywriting sprzedażowy, czyli Twój całodobowy sprzedawca.

Treści na stronie www, landing page, w sklepie internetowym, czy te zawarte w ofercie, mailingu lub postach mediów społecznościowych.

Każdy z tych tekstów, o ile dobrze napisany, może pełnić rolę pełnoprawnego handlowca, który dba o realizowanie Twoich targetów, a co za tym idzie – regularny wzrost zysków.

Z tą różnicą, że teksty mogą pracować cały czas – przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu. Bez urlopów, świąt, czy zwolnień.

Przyznaj, że taki sprzedawca to prawdziwe złoto.

Z kim współpracowałem?

Po czym poznasz naprawdę skuteczne teksty sprzedażowe?

N

Napisane językiem korzyści

który trafia bezpośrednio do Twoich odbiorców i angażuje ich do wykonania konkretnej akcji, czyli zakupu.
N

Ułożone zgodnie z zasadami UX

czyli tak, aby ich czytanie sprawiało faktyczną przyjemność.
N

Zgodne z zasadami SEO

bo o nich też nie wolno zapominać :).

N

Pełne wartościowych treści

odpowiadające za utrwalenie przekazu i wzmocnienie skuteczności.
N

Realizujące założenia Twojego biznesu

wyrażone w postaci rosnących zysków.

I wiesz co? Takie teksty sprzedażowe stworzę właśnie dla Ciebie!

Ile kosztują profesjonalne teksty sprzedażowe?

Copywriting sprzedażowy – teksty, które mają sprzedawać

Co dla Ciebie zrobię? Na wstępie zapoznam się z Twoją ofertą, planami dotyczącymi sprzedaży oraz nośnikami, za pomocą których chcesz sprzedawać. Następnie, przystąpię do opracowania tekstów sprzedażowych dopasowanych do charakteru Twoich produktów lub usług, a przede wszystkim trafiających do Twojej grupy docelowej.

Twoje teksty służące do sprzedaży mogą przyjąć postać taką, jak:

Teksty na stronę internetową

i

Oferty handlowe

Opisy produktów

Mailingi

t

Co zyskasz w ramach copywritingu sprzedażowego?

Spójność i dopasowanie
(do Twojej marki, jej oferty, a przede wszystkim odbiorców, którym teksty mają być prezentowane)

Skuteczność
(wyrażoną w namacalnych wynikach: sprzedaży, zasięgach, widoczności, zaangażowaniu)

Podziw innych
(no bo kto nie pragnie posiadać naprawdę sprzedażowych treści?)

Jak wygląda współpraca przy powstawaniu tekstów sprzedażowych?

1. Skontaktuj się telefonicznie lub mailowo, przekazując informacje dotyczące tego, jak mogę Cię wesprzeć.

2. Zadam Ci kilka pytań, bezpośrednio związanych z pracą, którą mam dla Ciebie wykonać.

3. Przekażesz ustaloną kwotę, a ja w tym czasie zacznę pisać.

4. W określonym terminie dostarczę Ci gotowe teksty sprzedażowe (które w razie potrzeby będzie można poddać korekcie).

5. Po finalnej akceptacji dokonasz wpłaty pozostałej części kwoty.

Napisz lub zadzwoń – czekam :).

Teksty sprzedażowe (copywriting sprzedażowy) przykłady i rodzaje.

Teksty używane w treściach stron internetowych, na blogach, w ofertach handlowych, mailingach i newsletterach czy chociażby social mediach, już dawno przestały pełnić jedynie rolę reprezentatywną. Coraz częściej stają się pełnoprawnymi narzędziami służącymi do generowania konkretnej sprzedaży. Wykorzystywanymi zarówno przez sprawnych marketerów, handlowców, konsultantów, a nawet właścicieli firm. Treści o charakterze sprzedażowym są bowiem bardzo wszechstronne i elastyczne. Ich odpowiednia budowa pozwala na dostosowanie przekazu zarówno do formy jego podania, jak i odbiorcy, do którego chcemy trafić. Ponadto, treści tego typu pracują wszędzie i o każdej porze – bez względu na godzinę, porę dnia, szerokość geograficzną, a nawet w niedziele czy święta ;). Bowiem, kto nie marzy o skutecznym sprzedawcy, który jest gotowy do działania zawsze? Nie robi sobie przerw, nie ma gorszych dni ani humorów?