Copywriter cennik

Poznaj stawki usług copywritingu, czyli co, jak i za ile?

Cennik copywritera. Sprawdź ceny moich usług.

Jeśli masz inne zlecenie, napisz do mnie, aby poznać dokładną wycenę wprost od copywritera.

i

Artykuły, wpisy i poradniki na blog

od 59 zł
za 1000 znaków ze spacjami

Teksty na strony www

od 999 zł
za całą stronę internetową (teksty na wszystkie podstrony)

Treści maili i newsletterów

od 79 zł
za tekst do mailingu

Strony internetowe

od 1000 zł
za wykonanie strony

Opisy produktów

od 35 zł
za 1000 znaków ze spacjami

Teksty na ulotki, katalogi, broszury i foldery reklamowe

od 249 zł
za sztukę

Nazwy, hasła, slogany

od 499 zł
za nazwę, hasło, slogan, motto itp.

Prowadzenie blogów firmowych

od 599 zł
za miesięczną obsługę

Teksty SEO

od 39 zł
za 1000 zzs

Opisy kategorii

od 39 zł
za 1000 zzs

Treści do social media

od 79 zł
za wpis, post, tekst reklamy

Teksty sprzedażowe

wycena indywidualna
za projekt lub 1000 zzs

Teksty na strony landing page

od 799 zł
za stronę

Korekta tekstów

od 30 zł
za 1000 zzs

Artykuły sponsorowane

od 59 zł
za 1000 zzs

Teksty do ofert

od 699 zł
za sztukę

Teksty i artykuły eksperckie

od 59 zł
za 1000 zzs

u

Inne teksty reklamowe

wycena indywidualna
za projekt lub 1000 zzs

Pełna obsługa copywriterska

wycena indywidualna
za miesiąc, projekt lub 1000 zzs

Jak cennik copywritingu wygląda w praktyce?

Jeśli korzystasz z usług copywritera po raz pierwszy – podana powyżej jednostka rozliczeń (“zzs”, czyli znaki ze spacjami), może Ci się wydać nie do końca intuicyjna. Dlatego pozwól, że posłużę się praktycznymi przykładami, które pozwolą Ci podjąć najbardziej trafną decyzję i zamówić teksty, których naprawdę potrzebujesz.

Pamiętaj, że w ramach każdej z poniższych kwot otrzymasz cały pakiet wsparcia. Zajmę się przygotowaniem profesjonalnych tekstów (dopasowanych do określonych przez Ciebie celów), ich optymalizacją pod kątem SEO (tak, aby wspierały pozycjonowanie Twojej strony internetowej), a także zaplanowaniem struktury (tak, aby były nie tylko merytoryczne, ale również czytelne i przyjazne w odbiorze).

Dodatkowo, dostarczę niezbędne elementy takie, jak: meta tytuły i meta opisy, struktura adresów URL, a nawet zadbam o linkowanie wewnętrzne.

Klasyczny opis produktu

35 – 55 zł

Przekazujący podstawowe informacje o produkcie i wspierający SEO  sklepu internetowego.

Rekomendowany dla produktów o stosunkowo niskiej cenie, dużym zapotrzebowaniu (kilkadziesiąt / kilkaset) lub ograniczonym budżecie na copywriting.

Rozbudowany opis produktu

100 – 150 zł

Wspierający SEO, ale zwłaszcza – nastawiony na generowanie i podnoszenie sprzedaży.

Zarezerwowany dla produktów o wysokiej cenie i stosunkowo niskim wolumenie sprzedaży lub po prostu – przy dużych budżetach 😉

Opis kategorii

70 – 140 zł

Nastawiony na skuteczne pozycjonowanie Twojego sklepu internetowego.

Zalecany wszystkim, którym zależy na budowaniu widoczności i zwiększaniu przewagi konkurencyjnej nad innymi serwisami.

Artykuł na blog

100 – 200 zł

Wspomagający pozycjonowanie i sprzedaż, a także edukujący odbiorców.

Polecany jako pomoc przy pozycjonowaniu stron i sklepów internetowych, a także prowadzenia samodzielnych blogów.

Artykuł ekspercki

165 – 330 zł

Wspierający SEO i edukację, a przede wszystkim budowanie pozycji eksperta w danej branży.

Rekomendowany dużym markom (firmowym i osobistym), którym zależy skutecznym docieraniu do aktualnych i nowych odbiorców stron, sklepów i platform blogowych.

Znasz już cennik copywritera? Teraz kliknij poniżej, aby przekonać się, co zyskasz.

Cennik za copywriting. Dlaczego nie może być tanio?

Zdaję sobie sprawę, że moje usługi nie zaliczają się do najtańszych. Powiem więcej – podczas poszukiwań, z pewnością udało Ci się spotkać z cenami nawet kilkukrotnie mniejszymi niż moje. Czy to oznacza, że jestem drogi i nie warto przepłacać? NIE!

To oznacza, że wraz z wysoką ceną otrzymujesz też wysoką jakość. Zamawiając teksty na strony internetowe, reklamowe i oferty – wiesz, że naprawdę będą sprzedawały. Decydując się na treści SEO wiesz, że poprawią pozycjonowanie Twojego serwisu. Wybierając artykuły blogowe czy posty do mediów społecznościowych wiesz, że zaangażują Twoich klientów i zbudują z nimi trwałą więź.

Tanie teksty – to Ci się nie opłaca

Popatrz na to przez pryzmat przyszłych zysków. Inwestujesz w treści nie po to, aby po prostu “zapchać” swoją stronę internetową, ofertę czy blog, a po to, aby przynosiły Ci realne zyski – i to przez długi czas.

Tanie i kiepskie teksty oznaczają niskie lub zerowe zarobki. To tak, jakbyś miał pieniądze i zamiast zainwestować je w rentowny biznes – po prostu trzymał je w skarpecie lub na niskooprocentowanej lokacie.

Droższe i profesjonalne to pewność wysokich i stałych zysków. Tak, jakbyś zatrudnił handlowca, któremu zapłacisz tylko raz, a który przez 24 godziny i 7 dni w tygodniu będzie sprzedawał Twoje produkty i usługi.

Dlaczego cennik cennikowi nierówny?

Podczas przeglądania wielu copywriterskich cenników pewnie wiele razy zdarzyło Ci się dostrzec ogromne różnice w stawkach.

Co sprawia, że jeden copywriter wykona tekst za przysłowiową złotówkę, drugi zażyczy sobie 10 złotych, a trzeciemu przyjdzie Ci zapłacić 50, 200, a nawet 500 zł? Odpowiedź tkwi jak zwykle w jakości.

Niestety, wielu osobom wydaje się, że znajomość języka, piątka na maturze z polskiego i posiadanie komputera wystarczą, aby tytułować się “copywriterem”. Prawdziwy copywriter jest natomiast osobą, która perfekcyjnie zna się na marketingu i sprzedaży. Nie napisze pięknego wypracowania ani poematu. Zamiast tego zadba, aby Twoje produkty i usługi sprzedawały się lepiej.

A Ty co wolisz? Piękny, ale niedziałający tekst napisany przez polonistę? Czy treść przygotowaną przez rasowego copywritera, która otworzy portfele Twoich klientów?

P.S. jeśli pośród w/w nie ma usług copywriterskich, których szukasz –
skontaktuj się ze mną.

Znasz cennik copywritera. Co dalej?

1. Kontakt

Skontaktuj się ze mną telefonicznie lub mailowo.

Wspólnie porozmawiamy o Twoich potrzebach, a także poproszę Cię o wypełnienie briefu, który pozwoli mi na jeszcze lepsze poznanie Twoich wymagań.

2. Wycena i płatność

Przedstawię Ci cenę i termin realizacji.

Po Twojej akceptacji – wystawię fakturę na zaliczkę lub pełną kwotę.

3. Realizacja

W ustalonym czasie dostarczę Ci zamówione teksty.

Jeśli zajdzie taka potrzeba – bezpłatnie naniosę też ewentualne poprawki.

Dla kogo pisałem?

Usługi copywriterskie. Co otrzymujesz w cenie copywritingu?

Mój cennik copywritera zawiera wszystko, czego potrzebujesz.

Darmowe poprawki zawsze w cenie

Jeżeli uznasz, że dostarczony przeze mnie tekst wymaga poprawek – wykonam je dla Ciebie całkowicie za darmo.

i

Pełne prawa autorskie

Wraz z tekstem otrzymasz do niego komplet praw autorskich, dzięki czemu zrobisz z nim, co tylko chcesz ;).

Z

Zrozumienie Twoich potrzeb

Teksty zostaną przygotowane zgodnie z Twoimi wymaganiami, a przede wszystkim po to, aby efektywnie przekładały się na rozwój Twojego biznesu.

Teksty marketingowe

Zawsze nastawione na realizowanie Twoich celów biznesowych – związanych z pozycjonowaniem, budowaniem marki i po prostu generowaniem coraz większej sprzedaży.

Co wpływa na cennik za copywriting?

Na koszt usług copywriterskich może wpływać kilka czynników, w tym:
N

Przyspieszony termin realizacji

Standardowy to około 7 dni, jednak jeśli zechcesz, aby teksty były szybciej – zobaczymy, co da się zrobić ;).

N

Regularna i długoterminowa współpraca

Moi stali klienci mogą liczyć na spore korzyści – w postaci rabatów, jak i bezpłatnych dodatków.

N

Cel tekstu

Teksty na strony www, opisy produktów, treści SEO i wiele innych. Każdy z nich ma innych charakter, a przez to ich cena również może się różnić.

N

Tematyka tekstów

Im bardziej skomplikowana i wymagająca pogłębionego researchu lub posiadania specjalistycznej wiedzy – tym wyższa cena.

Copywriter cennik, czyli na co jeszcze możesz liczyć?

Zlecając mi wykonanie tekstów na Twoją stronę internetową, e-sklep, blog, ulotkę, plakat, broszurę, mailing lub inny nośnik (online, jak i offline), cena za mój copywriting zawiera pełen pakiet korzyści. Wszystkie szczegóły na temat poszczególnych prac znajdziesz poniżej. Jeśli chcesz poznać moje stawki – wystarczy, że spojrzysz nieco wyżej. Pamiętaj również, że jestem do Twojej dyspozycji. Jeśli chcesz zapytać mnie o dokładną wycenę albo poznać konkretną stawkę za wykonanie Twojego zlecenia – po prostu skontaktuj się ze mną :).

R

Pisanie artykułów i teksty SEO cennik

Wykonanie każdego artykułu lub poradnika na blog, opisu produktu czy tekstu SEO poprzedzam wnikliwą analizą tematu oraz przygotowaniem najlepszych fraz kluczowych. Finalnie otrzymasz ode mnie w pełni profesjonalny tekst umieszczony w czytelnym dokumencie (Word), który jest praktycznie gotowy do publikacji na Twoim serwisie. I to wszystko za tę samą stawkę!

Teksty na stronę internetową cennik

Tworząc teksty na Twoją stronę internetową zajmę się opracowaniem sloganów i haseł na banery, całej treści i struktury serwisu oraz optymalizacją tekstów pod kątem SEO. Całość pracy przekażę Ci w intuicyjnym dokumencie, opatrzonym komentarzami oraz innymi wskazówkami. Wszystkie te usługi copywritingu otrzymasz w jednej cenie.

Z chęcią opracuję również teksty marketingowe na potrzeby Twojego sklepu internetowego (w tym opisy produktów, kategorii itp.). Zadbam zarówno o ich sprzedażowy wydźwięk, jak i dostosowanie do SEO (wcześniej wykonując analizę z uwzględnieniem najlepszych fraz kluczowych).

k

Strona internetowa cena

Powierzając mi wykonanie Twojej strony internetowej możesz być pewien, że w ramach ustalonej stawki zajmę się wszystkim od A do Z. W cenie skonfiguruję Twój serwer (hosting), zajmę się przekierowaniem domeny, następnie zaprojektuję całą stronę www, wgram wszystkie treści, a także dodam niezbędne elementy (w tym Google Analytics itp.).

Ostatecznie otrzymasz ode mnie w pełni gotową stronę – ładną, skuteczną, szybką i zoptymalizowaną pod kątem pozycjonowania.

Cennik za naming, nazwy, slogany i hasła

Jeśli powierzysz mi prace nad stworzeniem nazwy dla Twojej firmy lub produktu, sloganu lub hasła reklamowego – w cenie copywritingu kreatywnego otrzymasz kilka gotowych pomysłów. Upewnię się również, że przedstawiane przeze mnie propozycje są w pełni oryginalne, nigdzie niezastrzeżone, a także czy posiadają wolne domeny.

Prowadzenie bloga cennik, w tym teksty i wpisy blogowe

Jeśli zdecydujesz się na moje usługi polegające na prowadzeniu firmowego bloga, w ich pakiecie otrzymasz szereg korzyści. W ramach ustalonej ceny, zajmę się bowiem między innymi: opracowywaniem tematów, przygotowywaniem gotowych treści wpisów blogowych, ich optymalizacją, planowaniem, a także finalną publikacją na Twoim blogu.

Z przyjemnością przygotuję dla Ciebie też całą strategię content marketingową oraz SEO (związaną z Twoim firmowym blogiem). A jeśli nie posiadasz jeszcze swojego bloga – zajmę się również jego stworzeniem i administracją.

t

Cennik copywritera – płatności i rozliczenia

Na co dzień żyję i pracuję pomiędzy województwami łódzkim i mazowieckim, jednak swoje usługi świadczę dla klientów z całej Polski (Łodzi, Wrocławia, Krakowa, Warszawy, Gdańska, Poznania, Rzeszowa, Lublina, Szczecina, Katowic oraz wielu innych, także znacznie mniejszych miast). Chętnie współpracuję z agencjami, dużymi i małymi firmami reprezentującymi różne branże, jak również osobami nie prowadzącymi działalności gospodarczej.

Cennikowy FAQ. Sprawdź pytania i odpowiedzi na temat cen usług copywriterskich.

Sądzę, że to istotnie ułatwi Ci podjęcie decyzji o rozpoczęciu współpracy właśnie ze mną :).
Co zawiera się w cenie usług copywritingu?
W ramach jednej ceny otrzymasz wszystko, czego potrzebujesz, aby zamówione przez Ciebie teksty mogły pracować na sukces Twojego biznesu – i to już od pierwszego dnia! Jeśli zamawiasz teksty na stronę internetową, e-sklep lub blog – wykonam analizę słów kluczowych i wybiorę te, które mają największe szanse wspierać pozycjonowanie Twojego serwisu. Dodatkowo zadbam o przygotowanie meta title, meta description, linkowania wewnętrznego, nagłówków, jak i innych niezbędnych elementów. W przypadku tych, jak i pozostałych treści, w ramach jednej ceny zajmę się również ułożeniem ich w czytelną i użyteczną strukturę, a całość dostarczę Ci terminowo.
Od czego zależy cennik za copywriting?
Na finalne koszty wpływają takie czynniki, jak: rodzaj tekstu, branża, objętość, a nawet termin. Powyżej na tej stronie znajdziesz przybliżone ceny najpopularniejszych usług. Jeżeli chcesz poznać dokładną kwotę, którą przyjdzie Ci zapłacić – zapraszam do kontaktu.
Jak wygląda rozliczenie? Czy otrzymasz fakturę?
Na każdą usługę wystawiam fakturę VAT. W przypadku dużych zleceń – cena za copywriting może być podzielona na części, a Ty możesz wpłacić zaliczkę. W przypadku standardowych realizacji – obowiązuje płatność “z góry”.
Czy ceny można negocjować?

Można, ale pod jednym warunkiem, że Ty także dasz coś od siebie ?. Podane powyżej ceny mogą być niższe, jeśli:

A. Twoje zlecenie będzie naprawdę duże.

B. Zdecydujesz się na stałą współpracę (minimum 3 miesiące).

Czy ceny uwzględniają prawa autorskie?

Tak! W ramach ustalonych kwot otrzymujesz kompleksowe wsparcie, na które składa się przygotowanie tekstów, jak i przekazanie do nich praw. Jednym słowem – możesz z nimi zrobić, co tylko zechcesz 🙂

Czy zmiany też są w cenie?

Jeżeli uznasz, że dostarczone teksty wymagają uzasadnionych zmian – jasne, naniosę je w ramach tej samej opłaty. 

Nie warto czekać.

Skontaktuj się ze mną i dowiedz się więcej.

Copywriter cennik – wszystkie informacje w jednym miejscu.

Ciekawi Cię, co wpływa na koszt usług copywritingu? A może zastanawiasz się, jakie są rynkowe ceny za copywriting? Tego wszystkiego dowiesz się z poniższych wpisów opublikowanych na moim blogu.

 Od czego zależy cennik za copywriting?

Cena usług copywritera jest uzależniona od wielu czynników. Pierwszymi z nich są doświadczenie, umiejętności oraz warsztat osoby piszącej. Zupełnie inaczej swoje usługi pisania wyceni początkujący copywriter, który chce „złapać” pierwsze zlecenie, aby np. umieścić je potem w swoim portfolio. Zgoła inaczej też zrobi to doświadczony copy mający za sobą lata pracy z agencjami i dużymi firmami. Doświadczenie jest tu kluczowe, ponieważ daje pewność, że praca copywritera będzie wykonana po prostu dobrze. Jednak trzeba się liczyć z tym, że na cennik „starego wyjadacza” copywritingu nie każdego będzie stać. Z drugiej strony niskie koszty początkującego copywritera często odbijają się na jakości tekstów przez niego dostarczanych – również niską.

Copywriting – copywriter cena jego usług.

Drugim aspektem wpływającym na cennik copywritera jest rodzaj usługi, którą ma wykonać. Zupełnie inaczej wycenia się teksty specjalistyczne wymagającej długiego przygotowania, teksty sprzedażowe, w których potrzebna jest ogromna wiedza, a także całkowicie inaczej podchodzi się do tekstów niższej jakości (np. typowo pod pozycjonowanie, czy tzw. precli), których cena jest zazwyczaj niższa.

Dlatego, na finalną cenę usług copywritera składa się jego doświadczenie oraz rodzaj wykonywanego zlecenia. Każdy copywriter swój cennik kształtuje według swoich własnych preferencji, umiejętności, a także czasu, jaki poświęca na tworzenie tekstów.

Copywriter cennik: stawki i jego ceny za pisanie tekstów.

Muszę zaznaczyć, że w mojej ofercie występują dwa rodzaje stawek. Pierwsza z nich to stawka za 1000 znaków ze spacjami. Druga to ta rozliczania w oparciu o całe projekty. Prace takie jak artykuły, wpisy na bloga czy poradniki wyceniane są od wspomnianej już ilości znaków ze spacjami (1000 zzs). Teksty na strony internetowe wyceniam od ilości podstron, które mam napisać. Natomiast cenę bardziej kreatywnych zleceń (np. hasła, slogany, nazwy czy krótkie teksty sprzedażowe) – od sztuki. Jednak dokładna wycena copywritingu zależy od charakteru zlecenia – jego wielkości, poziomu skomplikowania, a także terminu realizacji. Cenię sobie również długoterminową współpracę – moi stali klienci mogą liczyć na preferencyjne stawki.