Copywriter cennik
Poznaj stawki usług copywritingu, czyli co, jak i za ile?
Cennik copywritera. Sprawdź ceny moich usług.
Jeśli masz inne zlecenie, napisz do mnie, aby poznać dokładną wycenę wprost od copywritera.
Artykuły, wpisy i poradniki na blog
od 59 zł
za 1000 znaków ze spacjami
Teksty na strony www
od 999 zł
za całą stronę internetową (teksty na wszystkie podstrony)
Treści maili i newsletterów
od 79 zł
za tekst do mailingu
Strony internetowe
od 1000 zł
za wykonanie strony
Opisy produktów
od 35 zł
za 1000 znaków ze spacjami
Teksty na ulotki, katalogi, broszury i foldery reklamowe
od 249 zł
za sztukę
Nazwy, hasła, slogany
od 499 zł
za nazwę, hasło, slogan, motto itp.
Prowadzenie blogów firmowych
od 599 zł
za miesięczną obsługę
Teksty SEO
od 39 zł
za 1000 zzs
Opisy kategorii
od 39 zł
za 1000 zzs
Treści do social media
od 79 zł
za wpis, post, tekst reklamy
Teksty sprzedażowe
wycena indywidualna
za projekt lub 1000 zzs
Teksty na strony landing page
od 799 zł
za stronę
Korekta tekstów
od 30 zł
za 1000 zzs
Artykuły sponsorowane
od 59 zł
za 1000 zzs
Teksty do ofert
od 699 zł
za sztukę
Teksty i artykuły eksperckie
od 59 zł
za 1000 zzs
Inne teksty reklamowe
wycena indywidualna
za projekt lub 1000 zzs
Pełna obsługa copywriterska
wycena indywidualna
za miesiąc, projekt lub 1000 zzs
Jak cennik copywritingu wygląda w praktyce?
Jeśli korzystasz z usług copywritera po raz pierwszy – podana powyżej jednostka rozliczeń (“zzs”, czyli znaki ze spacjami), może Ci się wydać nie do końca intuicyjna. Dlatego pozwól, że posłużę się praktycznymi przykładami, które pozwolą Ci podjąć najbardziej trafną decyzję i zamówić teksty, których naprawdę potrzebujesz.
Pamiętaj, że w ramach każdej z poniższych kwot otrzymasz cały pakiet wsparcia. Zajmę się przygotowaniem profesjonalnych tekstów (dopasowanych do określonych przez Ciebie celów), ich optymalizacją pod kątem SEO (tak, aby wspierały pozycjonowanie Twojej strony internetowej), a także zaplanowaniem struktury (tak, aby były nie tylko merytoryczne, ale również czytelne i przyjazne w odbiorze).
Dodatkowo, dostarczę niezbędne elementy takie, jak: meta tytuły i meta opisy, struktura adresów URL, a nawet zadbam o linkowanie wewnętrzne.
Klasyczny opis produktu
35 – 55 zł
Przekazujący podstawowe informacje o produkcie i wspierający SEO sklepu internetowego.
Rekomendowany dla produktów o stosunkowo niskiej cenie, dużym zapotrzebowaniu (kilkadziesiąt / kilkaset) lub ograniczonym budżecie na copywriting.
Rozbudowany opis produktu
100 – 150 zł
Wspierający SEO, ale zwłaszcza – nastawiony na generowanie i podnoszenie sprzedaży.
Zarezerwowany dla produktów o wysokiej cenie i stosunkowo niskim wolumenie sprzedaży lub po prostu – przy dużych budżetach 😉
Opis kategorii
70 – 140 zł
Nastawiony na skuteczne pozycjonowanie Twojego sklepu internetowego.
Zalecany wszystkim, którym zależy na budowaniu widoczności i zwiększaniu przewagi konkurencyjnej nad innymi serwisami.
Artykuł na blog
100 – 200 zł
Wspomagający pozycjonowanie i sprzedaż, a także edukujący odbiorców.
Polecany jako pomoc przy pozycjonowaniu stron i sklepów internetowych, a także prowadzenia samodzielnych blogów.
Artykuł ekspercki
165 – 330 zł
Wspierający SEO i edukację, a przede wszystkim budowanie pozycji eksperta w danej branży.
Rekomendowany dużym markom (firmowym i osobistym), którym zależy skutecznym docieraniu do aktualnych i nowych odbiorców stron, sklepów i platform blogowych.
Znasz już cennik copywritera? Teraz kliknij poniżej, aby przekonać się, co zyskasz.
Cennik za copywriting. Dlaczego nie może być tanio?
Zdaję sobie sprawę, że moje usługi nie zaliczają się do najtańszych. Powiem więcej – podczas poszukiwań, z pewnością udało Ci się spotkać z cenami nawet kilkukrotnie mniejszymi niż moje. Czy to oznacza, że jestem drogi i nie warto przepłacać? NIE!
To oznacza, że wraz z wysoką ceną otrzymujesz też wysoką jakość. Zamawiając teksty na strony internetowe, reklamowe i oferty – wiesz, że naprawdę będą sprzedawały. Decydując się na treści SEO wiesz, że poprawią pozycjonowanie Twojego serwisu. Wybierając artykuły blogowe czy posty do mediów społecznościowych wiesz, że zaangażują Twoich klientów i zbudują z nimi trwałą więź.
Tanie teksty – to Ci się nie opłaca
Popatrz na to przez pryzmat przyszłych zysków. Inwestujesz w treści nie po to, aby po prostu “zapchać” swoją stronę internetową, ofertę czy blog, a po to, aby przynosiły Ci realne zyski – i to przez długi czas.
Tanie i kiepskie teksty oznaczają niskie lub zerowe zarobki. To tak, jakbyś miał pieniądze i zamiast zainwestować je w rentowny biznes – po prostu trzymał je w skarpecie lub na niskooprocentowanej lokacie.
Droższe i profesjonalne to pewność wysokich i stałych zysków. Tak, jakbyś zatrudnił handlowca, któremu zapłacisz tylko raz, a który przez 24 godziny i 7 dni w tygodniu będzie sprzedawał Twoje produkty i usługi.
Dlaczego cennik cennikowi nierówny?
Podczas przeglądania wielu copywriterskich cenników pewnie wiele razy zdarzyło Ci się dostrzec ogromne różnice w stawkach.
Co sprawia, że jeden copywriter wykona tekst za przysłowiową złotówkę, drugi zażyczy sobie 10 złotych, a trzeciemu przyjdzie Ci zapłacić 50, 200, a nawet 500 zł? Odpowiedź tkwi jak zwykle w jakości.
Niestety, wielu osobom wydaje się, że znajomość języka, piątka na maturze z polskiego i posiadanie komputera wystarczą, aby tytułować się “copywriterem”. Prawdziwy copywriter jest natomiast osobą, która perfekcyjnie zna się na marketingu i sprzedaży. Nie napisze pięknego wypracowania ani poematu. Zamiast tego zadba, aby Twoje produkty i usługi sprzedawały się lepiej.
A Ty co wolisz? Piękny, ale niedziałający tekst napisany przez polonistę? Czy treść przygotowaną przez rasowego copywritera, która otworzy portfele Twoich klientów?
P.S. jeśli pośród w/w nie ma usług copywriterskich, których szukasz –
skontaktuj się ze mną.
Znasz cennik copywritera. Co dalej?
Skontaktuj się ze mną telefonicznie lub mailowo.
Wspólnie porozmawiamy o Twoich potrzebach, a także poproszę Cię o wypełnienie briefu, który pozwoli mi na jeszcze lepsze poznanie Twoich wymagań.
Przedstawię Ci cenę i termin realizacji.
Po Twojej akceptacji – wystawię fakturę na zaliczkę lub pełną kwotę.
W ustalonym czasie dostarczę Ci zamówione teksty.
Jeśli zajdzie taka potrzeba – bezpłatnie naniosę też ewentualne poprawki.
Dla kogo pisałem?
Usługi copywriterskie. Co otrzymujesz w cenie copywritingu?
Mój cennik copywritera zawiera wszystko, czego potrzebujesz.
Darmowe poprawki zawsze w cenie
Jeżeli uznasz, że dostarczony przeze mnie tekst wymaga poprawek – wykonam je dla Ciebie całkowicie za darmo.
Pełne prawa autorskie
Wraz z tekstem otrzymasz do niego komplet praw autorskich, dzięki czemu zrobisz z nim, co tylko chcesz ;).
Zrozumienie Twoich potrzeb
Teksty zostaną przygotowane zgodnie z Twoimi wymaganiami, a przede wszystkim po to, aby efektywnie przekładały się na rozwój Twojego biznesu.
Teksty marketingowe
Zawsze nastawione na realizowanie Twoich celów biznesowych – związanych z pozycjonowaniem, budowaniem marki i po prostu generowaniem coraz większej sprzedaży.
Co wpływa na cennik za copywriting?
Na koszt usług copywriterskich może wpływać kilka czynników, w tym:Przyspieszony termin realizacji
Standardowy to około 7 dni, jednak jeśli zechcesz, aby teksty były szybciej – zobaczymy, co da się zrobić ;).
Regularna i długoterminowa współpraca
Moi stali klienci mogą liczyć na spore korzyści – w postaci rabatów, jak i bezpłatnych dodatków.
Cel tekstu
Teksty na strony www, opisy produktów, treści SEO i wiele innych. Każdy z nich ma innych charakter, a przez to ich cena również może się różnić.
Tematyka tekstów
Im bardziej skomplikowana i wymagająca pogłębionego researchu lub posiadania specjalistycznej wiedzy – tym wyższa cena.
Copywriter cennik, czyli na co jeszcze możesz liczyć?
Zlecając mi wykonanie tekstów na Twoją stronę internetową, e-sklep, blog, ulotkę, plakat, broszurę, mailing lub inny nośnik (online, jak i offline), cena za mój copywriting zawiera pełen pakiet korzyści. Wszystkie szczegóły na temat poszczególnych prac znajdziesz poniżej. Jeśli chcesz poznać moje stawki – wystarczy, że spojrzysz nieco wyżej. Pamiętaj również, że jestem do Twojej dyspozycji. Jeśli chcesz zapytać mnie o dokładną wycenę albo poznać konkretną stawkę za wykonanie Twojego zlecenia – po prostu skontaktuj się ze mną :).
Pisanie artykułów i teksty SEO cennik
Wykonanie każdego artykułu lub poradnika na blog, opisu produktu czy tekstu SEO poprzedzam wnikliwą analizą tematu oraz przygotowaniem najlepszych fraz kluczowych. Finalnie otrzymasz ode mnie w pełni profesjonalny tekst umieszczony w czytelnym dokumencie (Word), który jest praktycznie gotowy do publikacji na Twoim serwisie. I to wszystko za tę samą stawkę!
Teksty na stronę internetową cennik
Tworząc teksty na Twoją stronę internetową zajmę się opracowaniem sloganów i haseł na banery, całej treści i struktury serwisu oraz optymalizacją tekstów pod kątem SEO. Całość pracy przekażę Ci w intuicyjnym dokumencie, opatrzonym komentarzami oraz innymi wskazówkami. Wszystkie te usługi copywritingu otrzymasz w jednej cenie.
Z chęcią opracuję również teksty marketingowe na potrzeby Twojego sklepu internetowego (w tym opisy produktów, kategorii itp.). Zadbam zarówno o ich sprzedażowy wydźwięk, jak i dostosowanie do SEO (wcześniej wykonując analizę z uwzględnieniem najlepszych fraz kluczowych).
Strona internetowa cena
Powierzając mi wykonanie Twojej strony internetowej możesz być pewien, że w ramach ustalonej stawki zajmę się wszystkim od A do Z. W cenie skonfiguruję Twój serwer (hosting), zajmę się przekierowaniem domeny, następnie zaprojektuję całą stronę www, wgram wszystkie treści, a także dodam niezbędne elementy (w tym Google Analytics itp.).
Ostatecznie otrzymasz ode mnie w pełni gotową stronę – ładną, skuteczną, szybką i zoptymalizowaną pod kątem pozycjonowania.
Cennik za naming, nazwy, slogany i hasła
Jeśli powierzysz mi prace nad stworzeniem nazwy dla Twojej firmy lub produktu, sloganu lub hasła reklamowego – w cenie copywritingu kreatywnego otrzymasz kilka gotowych pomysłów. Upewnię się również, że przedstawiane przeze mnie propozycje są w pełni oryginalne, nigdzie niezastrzeżone, a także czy posiadają wolne domeny.
Prowadzenie bloga cennik, w tym teksty i wpisy blogowe
Jeśli zdecydujesz się na moje usługi polegające na prowadzeniu firmowego bloga, w ich pakiecie otrzymasz szereg korzyści. W ramach ustalonej ceny, zajmę się bowiem między innymi: opracowywaniem tematów, przygotowywaniem gotowych treści wpisów blogowych, ich optymalizacją, planowaniem, a także finalną publikacją na Twoim blogu.
Z przyjemnością przygotuję dla Ciebie też całą strategię content marketingową oraz SEO (związaną z Twoim firmowym blogiem). A jeśli nie posiadasz jeszcze swojego bloga – zajmę się również jego stworzeniem i administracją.
Cennik copywritera – płatności i rozliczenia
Na co dzień żyję i pracuję pomiędzy województwami łódzkim i mazowieckim, jednak swoje usługi świadczę dla klientów z całej Polski (Łodzi, Wrocławia, Krakowa, Warszawy, Gdańska, Poznania, Rzeszowa, Lublina, Szczecina, Katowic oraz wielu innych, także znacznie mniejszych miast). Chętnie współpracuję z agencjami, dużymi i małymi firmami reprezentującymi różne branże, jak również osobami nie prowadzącymi działalności gospodarczej.Cennikowy FAQ. Sprawdź pytania i odpowiedzi na temat cen usług copywriterskich.
Sądzę, że to istotnie ułatwi Ci podjęcie decyzji o rozpoczęciu współpracy właśnie ze mną :).Co zawiera się w cenie usług copywritingu?
Od czego zależy cennik za copywriting?
Jak wygląda rozliczenie? Czy otrzymasz fakturę?
Czy ceny można negocjować?
Można, ale pod jednym warunkiem, że Ty także dasz coś od siebie ?. Podane powyżej ceny mogą być niższe, jeśli:
A. Twoje zlecenie będzie naprawdę duże.
B. Zdecydujesz się na stałą współpracę (minimum 3 miesiące).
Czy ceny uwzględniają prawa autorskie?
Tak! W ramach ustalonych kwot otrzymujesz kompleksowe wsparcie, na które składa się przygotowanie tekstów, jak i przekazanie do nich praw. Jednym słowem – możesz z nimi zrobić, co tylko zechcesz 🙂
Czy zmiany też są w cenie?
Jeżeli uznasz, że dostarczone teksty wymagają uzasadnionych zmian – jasne, naniosę je w ramach tej samej opłaty.
Copywriter cennik – wszystkie informacje w jednym miejscu.
Ciekawi Cię, co wpływa na koszt usług copywritingu? A może zastanawiasz się, jakie są rynkowe ceny za copywriting? Tego wszystkiego dowiesz się z poniższych wpisów opublikowanych na moim blogu.
Copywriter zarobki. Ile zarabia osoba żyjąca z copywritingu?
Temat zarobków copywritera został poruszony już wiele razy i na bardzo wielu blogach. Przyszła więc pora, abym także ja dorzucił swoje 3 grosze w...
Copywriter lub content marketer. Kiedy zatrudnić, a kiedy outsourcować?
Z pewnością nie kopiesz własnego stawu, jeśli od czasu do czasu chcesz zjeść sobie rybkę. Nie inwestujesz w piekarnię, jeżeli zawsze rano chcesz...
Budżet na copywriting i content marketing – ile powinien wynosić i jak go przygotować?
Zdajesz sobie sprawę, że to właśnie treść jest jednym z czynników, które może decydować o Twoim “być albo nie być” w biznesie. Wiesz, że trzeba w...
Jak wyceniać copywriting? Jak określać stawki za pisanie tekstów?
Wielu, zwłaszcza początkujących copywriterów staje przed trudnym wyzwaniem związanym z wyceną ich usług. Jaką cenę podać, aby klient się nie...
Umowa z copywriterem. Czy i kiedy warto ją stosować?
W ostatnich artykułach opowiedziałem Ci sporo na temat czynników wpływających na cennik copywritera, dostarczyłem informacji apropo sposobów...
Sposoby rozliczania z copywriterem. Sprawdź, który najbardziej Ci się opłaca.
Cennik copywritera, w tym kwestia, od czego zależy dokładna wycena tego typu usług, w dużej mierze zależy od sposobu rozliczania jego pracy....
Rynkowe ceny copywritingu 2021. Ile i za jakie teksty przyjdzie Ci zapłacić?
Ile trzeba zapłacić za teksty eksperckie, ile za specjalistyczne, a ile za treści średniej bądź niskiej jakości? Ile wyniesie Cię zamówienie wpisu...
6 elementów wpływających na koszt usług copywritera
Procesu zakupu usług copywriterskich w żaden sposób nie można porównać chociażby do transakcji dokonywanych w sklepie. Nie da się tak po...
Od czego zależy cennik za copywriting?
Cena usług copywritera jest uzależniona od wielu czynników. Pierwszymi z nich są doświadczenie, umiejętności oraz warsztat osoby piszącej. Zupełnie inaczej swoje usługi pisania wyceni początkujący copywriter, który chce „złapać” pierwsze zlecenie, aby np. umieścić je potem w swoim portfolio. Zgoła inaczej też zrobi to doświadczony copy mający za sobą lata pracy z agencjami i dużymi firmami. Doświadczenie jest tu kluczowe, ponieważ daje pewność, że praca copywritera będzie wykonana po prostu dobrze. Jednak trzeba się liczyć z tym, że na cennik „starego wyjadacza” copywritingu nie każdego będzie stać. Z drugiej strony niskie koszty początkującego copywritera często odbijają się na jakości tekstów przez niego dostarczanych – również niską.
Copywriting – copywriter cena jego usług.
Drugim aspektem wpływającym na cennik copywritera jest rodzaj usługi, którą ma wykonać. Zupełnie inaczej wycenia się teksty specjalistyczne wymagającej długiego przygotowania, teksty sprzedażowe, w których potrzebna jest ogromna wiedza, a także całkowicie inaczej podchodzi się do tekstów niższej jakości (np. typowo pod pozycjonowanie, czy tzw. precli), których cena jest zazwyczaj niższa.
Dlatego, na finalną cenę usług copywritera składa się jego doświadczenie oraz rodzaj wykonywanego zlecenia. Każdy copywriter swój cennik kształtuje według swoich własnych preferencji, umiejętności, a także czasu, jaki poświęca na tworzenie tekstów.
Copywriter cennik: stawki i jego ceny za pisanie tekstów.
Muszę zaznaczyć, że w mojej ofercie występują dwa rodzaje stawek. Pierwsza z nich to stawka za 1000 znaków ze spacjami. Druga to ta rozliczania w oparciu o całe projekty. Prace takie jak artykuły, wpisy na bloga czy poradniki wyceniane są od wspomnianej już ilości znaków ze spacjami (1000 zzs). Teksty na strony internetowe wyceniam od ilości podstron, które mam napisać. Natomiast cenę bardziej kreatywnych zleceń (np. hasła, slogany, nazwy czy krótkie teksty sprzedażowe) – od sztuki. Jednak dokładna wycena copywritingu zależy od charakteru zlecenia – jego wielkości, poziomu skomplikowania, a także terminu realizacji. Cenię sobie również długoterminową współpracę – moi stali klienci mogą liczyć na preferencyjne stawki.