Opisy kategorii do sklepu internetowego
Poprawiam widoczność sklepów internetowych
Tworzę unikalne, merytoryczne i w pełni zoptymalizowane opisy, które wspierają pozycjonowanie małych i średnich e-sklepów oraz dużych platform typu e-commerce.
Robię to po to, aby Twój sklep zwiększał swoją widoczność, generował wartościowy ruch i co najważniejsze – przynosił Ci coraz większe zyski.
Profesjonalne opisy kategorii do sklepu internetowego. Co dzięki nim zyskasz?
Większy ruch z wyszukiwarek
Dobrze zoptymalizowane opisy kategorii to jedna z najskuteczniejszych metod pozyskiwania darmowego ruchu z sieci.
Pomogę Ci zwiększyć widoczność i wykorzystać wszystkie możliwości Twojego e-sklepu.
Widoczny wzrost sprzedaży
Większa liczba odwiedzających to również zdecydowanie więcej szans sprzedażowych.
Z moją pomocą zyskasz tani i efektywny sposób zdobywania wartościowych użytkowników, którzy staną się Twoimi klientami.
Pozycję eksperta w branży
Merytoryczne treści kategorii pozwalają pokazać, że znasz się na swojej dziedzinie, a co za tym idzie – ułatwiają zdobywanie zaufania odbiorców.
Pokażę Ci, jak robić to w naprawdę wydajny i skuteczny sposób.
Opisy kategorii w Twoim e-sklepie. Dlaczego ich potrzebujesz?
Musisz wiedzieć, że sklep bez opisów kategorii jest jak samochód bez klimatyzacji, rower bez przerzutek albo… buty bez sznurówek. Niby da się ”jakoś” ich używać. Ale co z tego, skoro wiesz, że nie wykorzystujesz pełni potencjału?
Podobna sytuacja dotyczy sklepu internetowego – pozbawionego treści kategorii produktowych lub posiadającego naprawdę słaby content. Taki sklep ma widoczność – ale słabą, generuje ruch – ale niskiej jakości, sprzedaje – ale zdecydowanie za mało.
Osobiście musisz odpowiedzieć sobie na pytanie, czy prowadzisz sprzedaż w sieci, aby zadowalać się “byleczym”? A może zależy Ci na zdobyciu pozycji lidera i osiąganiu naprawdę zadowalających rezultatów? Piłka jest po Twojej stronie.
Postaw na profesjonalny, spójny i skuteczny marketing.
Wyłącznie na taki zasługuje Twój biznes.
Brak lub słabe opisy kategorii? Nie stać Cię na to.
Powiem szczerze i bez żadnych ogródek: efekty nie przyjdą od razu.
Profesjonalne opisy kategorii to inwestycja, której efekty zobaczysz po upływie kilku, a nawet kilkunastu miesięcy. Ale, gdy już do tego dojdzie – zwrócą się szybko, a ich rezultatami będziesz się cieszyć przez naprawdę długi czas.
Mam mnóstwo klientów, którzy dzięki moim opisom kategorii zarabiają dziesiątki tysięcy złotych miesięcznie – i to przez kilka lat.
Z kim współpracowałem?
Skuteczne opisy kategorii. Co znajdziesz w mojej ofercie?
Zapewnię Ci kompleksowe wsparcie, które poprawi widoczność, wygeneruje ruch i podniesie sprzedaż w Twoim e-sklepie.
Zbadam kondycję Twojego sklepu internetowego
Zweryfikuję jego stan, czyli jak prezentuje się w wynikach wyszukiwania i na tle konkurencji, a także, jaki jest jego potencjał.
Ponadto, przeanalizuję strukturę, aspekty techniczne oraz sprawdzę, czy są jakieś błędy, które trzeba wyeliminować.
Przeprowadzę analizę SEO i dobiorę właściwe słowa kluczowe
W ten sposób wybiorę kaloryczne frazy, które zapewnią Ci wysokie pozycje, a co najważniejsze – dostarczą wartościowy i konwertujący ruch.
Dostarczę w pełni zoptymalizowane teksty
Przygotuję opisy kategorii, które zostaną stworzone z myślą o algorytmach oraz potrzebach użytkowników.
Wraz z tekstami otrzymasz gotową strukturę (zawierającą: nagłówki, akapity, wypunktowania, linkowania i wiele więcej), która ułatwi Ci ich dodanie do sklepu internetowego.
Zapewnię profesjonalne doradztwo
Właśnie na takie opisy do kategorii sklepu online możesz liczyć z mojej strony.
Jak wyceniam moje usługi?
Cennik opisów kategorii na potrzeby sklepów internetowych. Jaka jest ich cena?
Szczegółowe koszty są uzależnione od kilku czynników, w tym: Twojego asortymentu, rozmiaru zlecenia, jak i otoczenia konkurencyjnego. Jeśli chcesz dowiedzieć się, ile za to zapłacisz – skontaktuj się ze mną.
Orientacyjne ceny moich usług zobaczysz pod tym adresem, gdzie znajduje się – cennik copywritingu.
Potrzebujesz opisów kategorii? Zamów je w 3 krokach.
Skontaktuj się ze mną za pomocą telefonu lub maila.
Porozmawiamy o Twoich wymaganiach, a dodatkowo poproszę Cię o wypełnienie krótkiego briefu, który pozwoli mi na lepsze poznanie Twoich planów.
2. Wycena i płatność
Przedstawię Ci koszty prac oraz termin ich realizacji.
Jeśli je zaakceptujesz – wystawię fakturę na zaliczkę lub pełną kwotę.
W ustalonym terminie wrócę do Ciebie z gotowymi tekstami.
Jeśli pojawi się taka potrzeba – całkowicie za darmo wprowadzę ewentualne poprawki.