Prowadzenie LinkedIn
Zbuduj markę, której ufają i od której chcą kupować
Pomogę Ci stworzyć, rozwinąć i utrzymać profesjonalny wizerunek na platformie LinkedIn.
Wypracujemy Twój własny styl, ton i sposób komunikacji, określimy cele, a następnie zadbamy o ich skuteczną realizację.
Na co dzień wspieram przedsiębiorców, którzy dzięki mnie generują zasięgi, a przede wszystkim – osiągają konkretne cele biznesowe.
Chcesz, aby ludzie liczyli się z Twoim zdaniem? Zyskaj status szanowanego i rozpoznawalnego eksperta w swojej branży.
Z klasą, smakiem i profesjonalizmem. Bez uciekania się do kontrowersji, tworzenia tylko tego, co się „klika”, a co za tym idzie – generowania dużych, ale jednocześnie pustych i bezwartościowych zasięgów.
Twój profil osobisty
Stwórz markę eksperta, która edukuje, inspiruje, angażuje i… sprzedaje.
Profil Twojej firmy
Promuj markę, działania i ofertę przedsiębiorstwa za pomocą konta firmowego. Polecam szczególnie do działań PRowych.
Profil osobisty + firmowy
Połącz oba światy i wykorzystaj prawdziwy potencjał, jaki daje synergia.
Profile pracowników
Zaangażuj swoich pracowników. Pomóż w budowie ich marek osobistych, które będą wspierały promocję Twojej firmy.
Aktywność na LinkedInie wymaga innego podejścia
Za to, co teraz Ci powiem (a raczej napiszę), wszyscy guru i pseudotrenerzy LinkedIna chcą mnie zjeść. Większość z nich próbuje wmawiać swoim klientom, że sukces na tej platformie zależy od „mitycznych” zasięgów. Najlepiej liczonych w setkach tysięcy lub milionach.
A jaka jest prawda? LinkedIn to nie TikTok czy Instagram, na których wystarczy zrobić coś głupiego lub kontrowersyjnego, aby się „wybić”.
Przeciwnie. To portal, na którym liczy się wiedza, autentyczność i zaufanie. Właśnie dlatego nie skupimy się na tym, co się klika. Skoncentrujemy się w pełni na tym, co faktycznie rozwija Twój biznes.
Co wolisz? 1000 lajkow i setki komentarzy pustej aprobaty, która daje złudne poczucie popularności? Czy mniejsze, ale oddane grono odbiorców, którzy mogą stać się Twoimi klientami? Odpowiedź jest raczej prosta.
Z kim współpracowałem?
Na czym polega usługa prowadzenia kont na LinkedIn?
Moją rolą, jako profesjonalnego ghostwritera i specjalisty od marketingu, jest dopilnowanie, aby każdy elementy komunikacji – działał na Twoją korzyść i przybliżał Cię do realizacji założonych celów biznesowych.
Pełna obsługa w modelu 360
- Jeśli masz już swoje konto na LinkedInie – pomogę Ci je stuningować.
- Jeżeli jeszcze nie – zajmę się stworzenie go od podstaw.
Regularność i przewidywalność
Nie musisz przypominać się i co chwilę dopytywać o swój content. Od tego, aby o to zadbać – jestem ja.
Dopilnuję, aby na Twoją skrzynkę cyklicznie trafiały wysokiej jakości treści – gotowe do publikacji na Twoim koncie.
Wartościowe zasięgi, relacje i kontakty
Budowanie rozpoznawalności na tanich sensacjach „kusi”, bo jest szybkie i proste.
Jednak my (czytaj: ja i Ty) skupimy się na tym, aby Twoja obecność na LinkedIn dawała coś więcej, niż tylko ładnie wyglądające wykresy z zasięgami.
Zyskiwanie nowych wartościowych kontaktów i znajomości, generowanie leadów, czy wreszcie – czysta sprzedaż. Czy to nie brzmi lepiej ;)?
Praca w trybie "1 na 1"
Masz dość agencji marketingowych, które traktują Ciebie i Twój biznes, jak kolejną pozycję w Excelu?
Prowadzenie LinkedIna, które buduje solidne, autentyczne i skuteczne marki osobiste wymaga zaangażowania po obu stronach.
Przygotuj się na regularne rozmowy lub korespondencje, bo… tylko tak wspólnymi siłami osiągniemy sukces. Ale wiesz co? Warto!
Ludzie wolą kupować od innych ludzi, a nie od logotypów…
Nawet, jeśli prowadzisz dużą firmę, to musisz wiedzieć, że prawdziwe relacje (w tym biznesowe) budują i zawiązują się między ludźmi. To im ufamy, z nimi rozmawiamy i to z nimi chcemy zawierać transakcje. Stąd tak ważne jest jasne zaznaczenie obecności – nie tylko firmy, ale przede wszysktim ludzi, którzy w niej pracują.
Jak wyceniam moje usługi?
Ile kosztuje prowadzenie konta na LinkedIn?
Do wyboru masz 2 opcje: rozliczenie od sztuki (czyli za pojedynczy post) lub miesięczny abonament (rozliczenie za ustaloną paczkę postów). Z uwagi na długoterminowy charakter takich działań – polecam opcję nr 2. Jednak decyzja należy do Ciebie.
Na ostateczną cenę wpływa: ilość postów oraz specyfika branży. Więcej na temat ceny moich usług przeczytasz w cenniku.
Prowadzenie LinkedIna – krok po kroku
Chcesz skorzystać z mojego wsparcia? Sprawdź, jak zacząć oraz dowiedz się, jak wygląda współpraca przy regularnym budowaniu Twojej obecności na LI.
1. Kontakt, analiza, wycena
Zadzwoń lub napisz. Na start poproszę Cię o wypełnienie briefu, dzięki któremu poznam Twoje oczekiwania i będę mógł przedstawić konkretną propozycję współpracy (wraz z wyceną).
2. Przygotowanie planu komunikacji
Opracuję listę tematów, które będziemy poruszać, content plan oraz identyfikację wizualną (zestaw grafik).
Jeśli je zaakceptujesz – przejdziemy dalej. Jeżeli nie – zajmę się ich modyfikacją do czasu, aż obie strony będą usatysfakcjonowane 🙂
3. Prowadzenie konta
Budowanie pozycji i rozpoznawalności (oraz realizacja celów) na LinkedIn – wymaga czasu.
Dlatego zadbam o regularne dostawy treści, którymi podzielisz się ze swoimi odbiorcami. Dodatkowo, będziesz otrzymywać ode mnie cenne wskazówki dotyczące Twojej aktywności na tym portalu.
Mateusz Winkler
profesjonalny copywriter.
mateusz@mateuszwinkler.pl
507 708 626
Wszystkie informacje na temat prowadzenia LinkedIna w jednym miejscu
Chcesz wiedzieć, jak skutecznie poruszać się po tej platformie społecznościowej, aby realnie wspierała Twój biznes? Zapoznaj się z publikacjami na temat prowadzenia kont osobistych oraz firmowych na LinkedIn.
Prowadzenie profilu na LinkedIn dla pracownika. Czy i kiedy warto to robić?
“Panie Mateuszu, po co mam inwestować grube pieniądze w promocję moich pracowników, skoro w każdej chwili mogą przejść do konkurencji?” Jeśli...
Branże na LinkedIn. W jakich warto prowadzić działania?
Tak w zasadzie, to odpowiedź na postawione w tytule pytanie, mógłbym zawrzeć w jednym zdaniu. Mianowicie: w takich, których klienci są obecni i...
Profil osobisty czy firmowy na LinkedIn?
Mam być z Tobą w pełni szczery? Jeżeli miałbym wskazać tylko jedno pytanie, które pojawia się praktycznie w każdej rozmowie z moimi klientami,...
LinkedIn KPI i wskaźniki. Jak mierzyć skuteczność?
Od pewnego czasu prowadzisz (lub zlecasz prowadzenie) swoich profili na LinkedIn? Nie do końca wiesz, czy wszystko idzie w dobrym kierunku i...
O czym pisać na LinkedIn? Rodzaje i pomysły na posty.
Wiesz, że regularne publikowanie treści na portalu LinkedIn jest ważne. Masz plan, aby wreszcie zacząć to robić i konsekwentnie budować swoją markę...
Kiedy i jak często publikować na LinkedIn?
…to pytanie, które zadają sobie prawdopodobnie wszyscy, którzy planują lub właśnie rozpoczęli swoją działalność na tej platformie społecznościowej....