E-maile i newslettery

Zadbaj o relacje ze swoimi klientami stosując odpowiednie maile.

Powiem Ci, jak to zrobić.

Dlaczego e-mail marketing powinien znaleźć się w Twojej strategii komunikacji?

E-mail to trzeci (zaraz po sprzedaży bezpośredniej i telemarketingu) najbardziej skuteczny kanał sprzedaży i komunikacji. Liczby nie kłamią:

%

internautów korzysta z poczty elektronicznej

%

robi to codziennie

mln zł - na tyle szacuje się wartość rynku e-mail marketingu w 2016 roku


Z kim pracowałem?

Pomogę Ci to wykorzystać.

Zaplanuję dla Ciebie kompleksową kampanię e-mail marketingową. Stworzę treści do Twoich e-maili i newsletterów. Doradzę w zakresie kreacji, a nawet polecę świetnego grafika, który je wykona.

e-maile i newslettery

Co zyskasz?

Wzrost sprzedaży
(e-mail marketing to świetny sposób na sprzedaż, wystarczy wiedzieć jak to robić)

Zaufanie i dobrą opinię klientów
(regularna komunikacja to klucz do zdobycia serc swoich klientów)

Unikalną relację z klientami
(której nie zastąpią żadne inne działania marketingowe)

Jak przebiega proces współpracy?

1. Skontaktuj się ze mną i opowiedz jak mogę Ci pomóc.

2. Razem określimy dokładne szczegóły naszej współpracy.

3. Wpłacisz określoną kwotę, a ja zacznę tworzyć hasła i slogany.

4. W ustalonym przez nas wspólnie terminie prześlę Ci gotowe hasła (a jeżeli uznasz, że wymagają korekty - wprowadzę sensowne zmiany).

5. Po akceptacji całości (i jeśli płatność była podzielona) - wpłacisz pozostałą kwotę i mam nadzieję - wystawisz pozytywną opinię o mojej pracy :).

artykuły i poradniki

Jestem do Twojej dyspozycji.

Artykuły o e-mail marketingu.

Chcesz być na bieżąco z informacjami w dziedzinie email marketingu? Regularnie zaglądaj na mojego bloga i sprawdzaj moje wpisy.

E-mail marketing.

Adres email posiada praktycznie każdy z nas (także nasi klienci). Dlaczego by tego nie wykorzystać do promocji swoich produktów i usług, jak i również utrzymywania stałego kontaktu z użytkownikami? E-mail marketing oszczędza czas i pieniądze, a dobrze poprowadzony potrafi przynieść naprawdę duże zyski. Prosty przykład – mając bazę 500 klientów, aby poinformować ich o promocji, zniżkach, czy po prostu zaoferować im ciekawy produkt musisz wykonać 500 telefonów. Całkiem sporo. Ten sam efekt uzyskasz wysyłając 1 (jeden!) e-mail do całej tej grupy. Realizowanie profesjonalnych kampanii e-mail marketingowych należy do zadań profesjonalnego e-mail copywritera. Osoby, która przy użyciu specjalistycznych programów do mass mailingu (SARE, Freshmail, MailChimp, SalesManago lub inne) stworzy i zrealizuje spójną komunikację skierowaną do Twoich klientów.