E-maile i newslettery

Zadbaj o relacje ze swoimi klientami stosując odpowiednie maile.

Powiem Ci, jak to zrobić.

Dlaczego e-mail marketing powinien znaleźć się w Twojej strategii komunikacji?

E-mail to trzeci (zaraz po sprzedaży bezpośredniej i telemarketingu) najbardziej skuteczny kanał sprzedaży i komunikacji. Liczby nie kłamią:

%

internautów korzysta z poczty elektronicznej

%

robi to codziennie

mln zł - na tyle szacuje się wartość rynku e-mail marketingu w 2016 roku

Z kim pracowałem?

Pomogę Ci wykorzystać potencjał mailingów.

Wesprę Twój mailing marketing i zaplanuję dla Ciebie kompleksową kampanię e-mail marketingową. Stworzę treści do Twoich e-maili i newsletterów. Doradzę w zakresie kreacji, a nawet polecę świetnego grafika, który je wykona.

t

Co zyskasz?

Wzrost sprzedaży
(e-mail marketing to świetny sposób na sprzedaż, wystarczy wiedzieć jak to robić)

Zaufanie i dobrą opinię klientów
(regularna komunikacja to klucz do zdobycia serc swoich klientów)

Unikalną relację z klientami
(której nie zastąpią żadne inne działania marketingowe)

Ile kosztują teksty do mailingów?

Jak wygląda praca nad przygotowywanie tekstów do mailingów?

1. Nawiąż ze mną kontakt.

2. Razem omówimy wszelkie szczegóły.

3. Wpłacisz zaliczkę bądź pełną kwotę, a ja rozpocznę pracę nad tekstami.

4. W określonym wspólnie terminie prześlę Ci gotowe teksty (a jeśli uznasz, że wymagają zmian – szybko je naniosę)

5. Po Twojej akceptacji, dokonasz płatności pozostałej części wynagrodzenia (jeśli było ono podzielone).

Jestem do Twojej dyspozycji.

Artykuły o e-mail marketingu.

Chcesz być na bieżąco z informacjami w dziedzinie email marketingu? Regularnie zaglądaj na mojego bloga i sprawdzaj moje wpisy.

E-mail i mailing marketing.

Adres email posiada praktycznie każdy z nas (także nasi klienci). Dlaczego by tego nie wykorzystać do promocji swoich produktów i usług, jak i również utrzymywania stałego kontaktu z użytkownikami? E-mail marketing oszczędza czas i pieniądze, a dobrze poprowadzony potrafi przynieść naprawdę duże zyski. Prosty przykład – mając bazę 500 klientów, aby poinformować ich o promocji, zniżkach, czy po prostu zaoferować im ciekawy produkt musisz wykonać 500 telefonów. Całkiem sporo. Ten sam efekt uzyskasz wysyłając 1 (jeden!) e-mail do całej tej grupy. Realizowanie profesjonalnych kampanii e-mail marketingowych należy do zadań profesjonalnego e-mail copywritera. Osoby, która przy użyciu specjalistycznych programów do mass mailingu (SARE, Freshmail, MailChimp, SalesManago lub inne) stworzy i zrealizuje spójną komunikację skierowaną do Twoich klientów.