Teksty na stronę internetową

Zadbaj o najlepszą możliwą wizytówkę Twojej firmy w sieci

Wejdę w buty Twoich klientów i będę patrzył na Twoją firmę i ofertę tak, jak robią to oni. Dzięki temu stworzę teksty na stronę internetową, które będą zrozumiałe, wzbudzą zaufanie i przekonają ich do wykonania konkretnej akcji: zakupu, rejestracji, pozostawienia kontaktu lub czego tylko zechcesz.

Wiem, jak to robić, ponieważ do tej pory opracowałem setki treści, które wygenerowały dla moich klientów miliony złotych zysków.

Regularnie powracający dotychczasowi klienci + nowi dostępni na „pstryknięcie palcami”

Właśnie takie efekty przynoszą profesjonalne teksty na stronę internetową. Chcesz takie? Zobacz, co jeszcze otrzymasz w ramach mojego wsparcia.

Copywriting “od A do Z”

Hasła, slogany, akapity, treści przycisków i absolutnie wszystko, co musi zawierać skuteczna strona internetowa.

SEO copywriting

Analiza i dobór słów kluczowych, umiejętne zastosowanie ich w treściach. Do tego opracowanie meta title, description, czyli wszystko, czego potrzebujesz, aby Twoja strona mogła się pozycjonować.

UX writing

Rozmieszczenie treści i elementów graficznych, a do tego gotowe zestawy rekomendacji, które pomogą Ci zadbać o czytelność i intuicyjność całego serwisu.

Kreatywny copywriting

Jedyny w swoim rodzaju – charakterystyczny content, który wyróżni Cię na tle konkurencji.

Teksty na stronie internetowej już dawno przestały być jedynie elementem służącym do ozdoby

Obecnie słowa to tak naprawdę pełnoprawne narzędzia, które łączą w sobie funkcje sprzedawców, pozycjonerów i marketerów – gotowych pracować na sukces Twojej marki 24/7.

Wybierz profesjonalny, spójny i skuteczny marketing.

Tylko takiego wymaga Twój biznes.

Zdarzyło Ci się słyszeć o magicznej regule “8 sekund”?

To średni czas, w którym Twoi odbiorcy decydują o tym, czy serwis jest na tyle interesujący, aby zapoznać się z jego dalszą częścią.

Oczywiście, wspomniane 8 sekund to tylko duży skrót myślowy, pod którym może się kryć 10, 15 bądź 30 sekund. Jedno jest jednak pewne. W dobie rosnącej konkurencji, natłoku informacji i ciągłego “zabiegania” – czas, którym dysponujesz, aby przyciągnąć do siebie użytkowników i zamienić ich w lojalnych klientów, jest coraz mniejszy. Nie zyskasz go tylko ładną oprawą graficzną czy krzykliwymi banerami.

Aby Twoja strona przyłożyła rękę do Twojego sukcesu – potrzebujesz także sprawdzonych, dopasowanych i skutecznych treści.

Z kim współpracowałem?

Jakie będą teksty na stronę www, które dla Ciebie przygotuję?

Moją rolą, jako profesjonalnego copywritera, jest dopilnowanie, aby każde słowo działało na Twoją korzyść, a co za tym idzie – przybliżało Cię do realizacji konkretnych celów biznesowych. W mojej pracy nie skupiam się na ładnych słówkach, a na skutecznym przekazie. Dzięki temu zapewnię Ci teksty, które będą:

N

Skuteczne, bo pozwolą realizować Twoje cele biznesowe

Wezmę pod uwagę Twoje plany, otoczenie konkurencyjne, a przede wszystkim samych odbiorców.

Następnie wykorzystam znajomość formuł i technik copywriterskich, aby w ten sposób stworzyć teksty, które zapewnią Ci konkretne efekty – wyrażone w postaci ruchu na stronie, zaangażowania odbiorców, a przede wszystkim zwiększonej sprzedaży.

N

Spójne, bo będą mówiły głosem Twojej marki

Twoja marka musi mówić jednym, wyróżniającym się głosem. Dopilnuję, aby Twoje treści stanowiły jedną, dużą, logiczną i uzupełniającą się historia, a nie jedynie wyrywki i zlepki nic nieznaczących komunikatów.
N

Konkurencyjne, bo otrzymasz atrakcyjną cenę i darmowe modyfikacje

Zaoferuję Ci uczciwą cenę, która wynika z połączenia rodzaju i rozmiaru zlecenia, a zwłaszcza mojego wieloletniego doświadczenia i umiejętności.

Jeżeli będzie to potrzebne – otrzymasz również bezpłatne poprawki.

N

Czytelne, bo zostaną ułożone z myślą o wygodzie użytkowników

Nawet najlepsze treści nie sprzedadzą, jeśli nie zostaną zaprezentowane w odpowiedni sposób, czyli taki który sprawia, że czytanie ich sprawia czystą przyjemność. Zadbam także o ten aspekt – tak, aby Twój informatyk, webdesigner czy specjalista od strony internetowej nie miał problemów z ich dodaniem i rozmieszczeniem.

Całość przekażę Ci w wygodnym i bardzo czytelnym dokumencie. A w razie jakichkolwiek pytań – zawsze będę do Twojej dyspozycji.

P.S. Mogę pracować na dostarczonych makietach, a jeśli ich nie masz – zaproponuję własny, w pełni użyteczny układ.

N

Merytoryczne, bo będą prezentowały realną wartość

Dopilnuję, aby na Twojej stronie zagościł pełnoprawny content. Taki, który nie tylko przekona do zakupu, ale również taki, w którym Twoi odbiorcy znajdą cenne informacje.
N

SEO-friendly, bo spełnią wymagania Google

Przeprowadzę własną analizę i dobiorę słowa kluczowe, które pomogą Twojej stronie osiągać wysokie pozycje w wyszukiwarce Google. W ten sposób zwiększysz widoczność swojego biznesu, dotrzesz do szerszej grupy odbiorców, a następnie zamienisz ich w lojalnych klientów.

Zależy Ci, aby teksty, które trafią na Twoją stronę, były właśnie takie? Zatem nie czekaj i…

Jak wyceniam moje usługi?

Ceny tekstów do stron internetowych. Ile to kosztuje?

Szacunkowe ceny moich usług czekają na ciebie tutaj, czyli w cenniku copywritera.

Jeżeli zależy Ci na otrzymaniu dokładnej wyceny – daj mi znać. Zapytam Cię o kilka szczegółów, aby na tej podstawie udzielić Ci konkretnej odpowiedzi.

u

Zamówienie i realizacja tekstów na stronę www – krok po kroku

Zobacz, jak przebiega proces współpracy podczas tworzenia treści na strony internetowe.

1. Kontakt

Skontaktuj się poprzez e-mail lub telefon.

Porozmawiamy o Twoich potrzebach, a także poproszę Cię o wypełnienie mojego briefu, który umożliwi mi poznanie Twoich oczekiwań, a co za tym idzie – przygotowanie konkretnej oferty współpracy.

2. Wycena i płatność

Przekażę Ci dokładną wycenę oraz wskażę termin realizacji zlecenia.

Jeśli spotkają się z Twoją akceptacją – przekażę fakturę na zaliczkę lub pełną kwotę.

3. Realizacja

W ustalonym terminie przekażę Ci gotowe treści, które umieścisz na swojej stronie www.

A jeśli tylko zechcesz – za darmo wprowadzę ewentualne modyfikacje.

Skontaktuj się ze mną.

Napisz lub zadzwoń, moje dane znajdziesz poniżej.

Mateusz Winkler

profesjonalny copywriter.

mateusz@mateuszwinkler.pl

507 708 626

Czym są i do czego służą teksty na stronę internetową?

Teksty to podstawa, bez której nie poradzi sobie żaden biznes, który chce zaistnieć, a następnie zadbać o skuteczny i długoterminowy rozwój. Wcale nie przesadzę, jeśli powiem, że mogą odpowiadać nawet za 90% Twojego sukcesu. Oczywiście, wygląd Twojego serwisu, jego układ, czy chociażby zastosowanie odpowiednich grafik, zdjęć oraz kolorów – to wszystko ma spore znaczenie. Jednak schodzą one na dalszy plan, jeżeli Twój serwis jest pozbawiony najważniejszego, czyli kontekstu, który mogą zapewnić tylko odpowiednio zaplanowane oraz opracowane teksty.

Nie wierzysz? Zatem spróbuj usunąć ze swojej strony wszystkie teksty i porozumiewać się z odbiorcami wyłącznie za pomocą obrazków. Osobiście przekonasz się, jak wiele możesz stracić. Brzmi niedorzecznie? Zgadzam się! Tak samo niedorzecznie, jak skupianie się tylko na wyglądzie strony i “odpuszczanie” kluczowego elementu, jaki stanowi właśnie warstwa tekstowa.

Jak napisać teksty na stronę internetową?

Ważne – projektowanie tego rodzaju contentu warto zacząć na długo przed tym, nim rozpoczniesz tworzenie samej strony www.

  • Po pierwsze – określ cel swoich treści. Ustal, do kogo będą kierowane oraz jaki efekt mają wywołać. Gdy to będzie już za Tobą – opracuj strategię oraz sposób komunikacji.
  • Po drugie – przeprowadź analizę SEO i dobierz odpowiednie słowa kluczowe. To bardzo istotne, aby w przyszłości Twój serwis był widoczny w Google i miał szansę generować ruch z tej wyszukiwarki.
  • Po trzecie – stwórz teksty, które będą uwzględniały strategię komunikacji i aspekty SEO, a przede wszystkim – będą trafił bezpośrednio do Twoich odbiorców. Zadbaj o zastosowanie odpowiednich technik, a także umiejętne ułożenie contentu, aby był po prostu czytelny.

Oczywiście, wszystkie te czynności możesz wykonać osobiście lub też powierzyć to zadanie jednemu ze swoich pracowników. Weź jednak pod uwagę elementy, o których wspominałem nieco wyżej. Jednak pamiętaj, że tworzenie tekstów przeznaczonych na stronę www to długotrwały proces, który wymaga doświadczenia, umiejętności, a przede wszystkim – wiedzy popartej latami pracy oraz tysiącami godzin spędzonymi na “stukaniu” w klawiaturę. Jeżeli tego zabraknie – Twoja praca pójdzie na marne, a teksty, które przygotujesz (zamiast zdobywać odbiorców i generować zyski) narażą Cię jedynie na poważne straty – czasu, wizerunku i pieniędzy.

Cechy idealnego tekstu na stronę internetową. Po czym go poznasz?

Perfekcyjny tekst na stronę www stanowi gwarancję, że potencjalny kupujący swoje pieniądze postanowi zostawić właśnie u Ciebie – pomijając tym samym Twoją konkurencję. Aby jednak Twój przyszły klient w ogóle trafił do Twojego serwisu – nie możesz zapominać tak ważnym aspekcie, jak optymalizacja SEO. To właśnie pierwsza z cech naprawdę dobrego contentu.

Do kolejnej możemy zaliczyć przekaz, który musi budzić zaufania i przekonywać odbiorców do wykonania konkretnej agencji. W zależności od rodzaju biznesu może to być: zakup, pozostawienie danych kontaktowych itp.

Warto mieć na względzie, że takie treści powinny być pisane prostym językiem, który bez problemu zostanie zrozumiany przez docelowych użytkowników. Kolejna sprawa to wartość merytoryczna. Teksty muszą przekazywać konkretne informacje, korzyści lub inne dane przydatne osobom je czytającym. Ponadto, w tekstach na strony internetowe nie wolno zapominać o tak ważnym aspekcie, jak promocja. Tutaj do gry wchodzi optymalizacja tych treści pod kątem wspomnianego już pozycjonowania, jak i samej sprzedaży – czyli teksty, które po prostu generują zyski.

Dlaczego warto inwestować w treści publikowane na stronach www?

Czy wiesz, że odpowiednio przygotowane teksty potrafią realizować nawet kilka celów biznesowych jednocześnie? To tak, jakby zatrudnić jednego fachowca, który nigdy się nie męczy, nie bierze przerw, a do tego jest w stanie wykonywać wiele zadań przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu.

Właściwie zaprojektowane treści strony www zapewnią Ci:

  • Spójną komunikację, która pozwoli budować Twoją markę w sieci.
  • Widoczność w wyszukiwarce, która sprowadzi do Twojego serwisu wartościowy ruch.
  • Realizację celów biznesowych, czyli dotrze i przekona Twoich odbiorców do wykonania konkretnych akcji.

Cennik tekstów na stronę internetową – ile kosztują usługi ich przygotowania?

Cena podstawowych treści na potrzeby stron internetowych zaczyna się już od 999 złotych netto. Jednak dokładny koszt ich stworzenia zależy od takich czynników, jak: rozmiar serwisu i jego specyfika, branża, cel treści, a nawet termin. Aby poznać dokładną cenę usług copywritingu na potrzeby Twojej strony www – skontaktuj się ze mną. W odpowiedzi udostępnię Ci mój brief, na podstawie którego przedstawię Ci konkretny kosztorys wraz z gotowym planem działania.

Weź pod uwagę, że w cenie opracowania zawartości tekstowej Twojego serwisu www będzie znajdowało się wszystko, czego potrzebujesz do jego uruchomienia, jak i rozpoczęcia promocji. Zapewnię Ci m.in. skuteczne teksty (dopasowane do branży, jak i grupy odbiorców), ich optymalizację pod kątem pozycjonowania, jak i dopasowanie uwzględniające zasady UX (użyteczność).