Opisy produktów

Prowadzisz sklep internetowy i chcesz zaistnieć w branży e-commerce?

Potrzebujesz opisów, które zwiększą sprzedaż i wpłyną na SEO?

Dobre opisy zwiększą Twoją sprzedaż.

I zrobią to na dwa sposoby. Dobry tekst przyciągnie i zaciekawi klienta. Natomiast odpowiednio dobrane słowa pozwolą zwiększyć widoczność w wyszukiwarce.

artykuły i poradniki

Pozycjonowanie i sprzedaż poprzez opisy.

Co widzi klient wchodząc na Twoją stronę lub e-sklep? Jako pierwsze w oczy rzucają mu się 3 elementy: zdjęcia produktu, jego cena oraz opis. Zarówno z pierwszym, jak i drugim elementem nie masz problemu. Zdjęcie dostarczy Ci producent lub zrobisz je sam, a cena, no cóż, zależy od Ciebie.

Do pełni szczęścia potrzebujesz jedynie profesjonalnych opisów, które przekonają klientów do zakupu właśnie tego produktu od Ciebie. Dodatkowo, wpłyną pozytywnie na Twoją obecność w wyszukiwarkach (zwiększając tym samym liczbę potencjalnych klientów).

Zleć wykonanie tych tekstów profesjonaliście.


Chcesz poznać moich klientów?

Napiszę dla Ciebie profesjonalne opisy produktów i usług.

Wykonam opisy dla produktów z dowolnej branży, tak aby wspomóc Twój biznes:
części samochodowe, artykuły spożywcze, ubrania, buty, elektronika, nawet gadżety dla dorosłych 🙂 i wiele innych.

artykuły i poradniki

Co zyskasz?

Świetne miejsce w wyszukiwarkach
(dobre opisy zwiększą widoczność Twojej witryny)

Większe obroty
(profesjonalne opisy produktów lub usług wpłyną na generowaną przez Ciebie sprzedaż)

Zazdrość konkurencji
(każdy będzie chciał mieć takie opisy, jak Ty :))

Jak wygląda nasza współpraca?

1. Nawiąż ze mną kontakt.

2. Razem ustalimy dokładne szczegóły.

3. Wpłacisz określoną zaliczkę, ja zacznę pisać.

4. W umówionym terminie dostarczę Ci gotowe opisy (a w razie potrzeby naniosę zmiany, które wskażesz)

5. Po akceptacji całości prac wpłacisz pozostałą część wynagrodzenia.

artykuły i poradniki

Możemy zacząć?

Blog profesjonalnego copywritera i nie tylko.

Sprawdź mojego bloga, na którym dzielę się moją wiedzą z zakresu e-marketingu.

Opisy, nazwy, charakterystyka: produktów, usług i innych.

Żaden sklep internetowy działający na polskim rynku i chcący odnosić sukcesy nie może pozwolić sobie na brak opisów przy swoich produktach. Jest to jeden z kluczowych czynników odpowiadających za wzrost rozpoznawalności, trafficu (ruchu na stronie), a także wielkości sprzedawanych towarów przez internet. Dobry i w pełni profesjonalny copywriter wie jak napisać tekst, który zapewni te wzrosty.