Content marketing blog
Uczę content marketingu
Poznaj najważniejsze pojęcia, definicje, tipy, ciekawostki i porady dotyczące szeroko pojętego marketingu treści.
Lejek contentowy – czym jest i czy jest Ci potrzebny?
Wybacz to głupie pytanie, które zadałem Ci już w tytule tego artykułu. W końcu, jeśli do kwestii komunikacji podchodzisz całkowicie na serio, to z pewnością wiesz, że odpowiednio zaplanowany content...
Research w content marketingu – jak przeprowadzić go poprawnie?
Skąd brać pomysły na treści? Jak poruszać tematy, o których nie masz zbyt dużego pojęcia (jeszcze)? Albo zwyczajnie - weryfikować, czy dane, którymi akurat się posługujesz, aby na pewno są zgodne z...
Redystrybucja treści – co to jest i jak działa repurposing content?
Masz to! Po wielu godzinach wytężonej pracy udało Ci się stworzyć prawdziwą contentową perełkę. Post w social mediach, który generuje zasięgi, zaangażowanie i sprzedaje jak szalony. Artykuł...
Hiperpersonalizacja – czym jest i jak działa?
Jeden ogólny komunikat do wszystkich? Czy może jedna spersonalizowana wiadomość, ale za każdym razem dopasowana tylko do jednego konkretnego odbiorcy? Jeśli choć trochę znasz się na sprzedaży i...
Komunikacja w liczbie mnogiej czy pojedynczej? “Ty”, “Wy”, a może “Pan/Pani” sprawdzi się lepiej?
„Nie zwracaj się do swoich czytelników tak, jakby byli zebrani razem na stadionie. Kiedy czytają Twoje treści, są sami. Udawaj, że piszesz do każdego z nich z osobna...”. To zdecydowanie jedna z...
1000 zzs – co to znaczy? Ile to słów i stron?
Jeżeli kiedykolwiek zdarzyło Ci się współpracować z copywriterami - z pewnością doskonale znasz ten przelicznik. A jeśli nie i nadal zastanawiasz się, co to takiego - właśnie z myślą o Tobie powstał...
Jak długi powinien być Twój artykuł lub opis? Ile zzs wystarczy?
W jednym z artykułów na moim copywriterskim blogu omówiłem definicję tysiąca znaków ze spacjami. W tym postanowiłem, że podzielę się z Tobą informacjami o ich zastosowaniu. A mówiąc konkretniej -...
Jak rozpocząć wpis blogowy, aby odbiorcy przeczytali Twój tekst „od deski do deski”?
Czy wiesz, że blisko 90% użytkowników ogranicza się do czytania nagłówków - tym samym całkowicie ignorując dalszą treść? Co zrobić, aby podobny los nie przytrafił się Tobie? Zacząć od pytania?...
Thin content i zagrożenia z nim związane. Jak sobie radzić z cienką treścią?
Thin content to zawartość każdego serwisu internetowego, która nie spełnia wymagań stawianych jej zarówno przez samych użytkowników, jak i algorytmy wyszukiwarki. Mowa tu zarówno o stronach...
Pojęcie traffic decay. Czym jest zanik ruchu i jak sobie z nim radzić?
Jeśli prowadzisz bloga, serwis informacyjny czy innego rodzaju portal, na którym regularnie publikujesz wpisy oraz artykuły - z pewnością udało Ci się zauważyć, że z biegiem czasu, ruch na...
Grafiki i zdjęcia na bloga. Skąd je brać i jak optymalizować?
Prowadzenie bloga nie polega tylko na publikowaniu tekstów. Blogowanie to również wszelkie materiały graficzne, odpowiadające za jego atrakcyjność, poprawę użyteczności, czytelności, czy po prostu...
Recykling treści, czyli content wielokrotnego użytku. Jak z niego korzystać?
Nieważne, czy jesteś właścicielem firmy, pełnoprawnym marketerem, content managerem czy też copywriterem. W końcu nastanie taki dzień, w którym stwierdzisz, że nie wiesz, o czym pisać. Za Tobą setki...
O czym pisać? Kilka pomysłów, skąd brać tematy na prowadzenie bloga.
Czytasz ten wpis, więc pewnie wiesz, że prowadzenie bloga po prostu się opłaca. Jest świetnym sposobem na budowanie marki (zarówno firmowej, jak i osobistej), edukowanie i angażowanie swoich...
Prowadzenie bloga – przekonaj się, dlaczego warto to robić
Prowadzenie firmowego bloga to obecnie niejedynie fanaberia czy działanie, na które mogą pozwolić sobie nieliczni. Własny blog coraz częściej staje się kluczowym elementem całej strategii...
Zasady SEO, które powinien znać każdy copywriter. I nie tylko!
Content to król, czy jak kto woli bardziej zagranicznie: „content is king”. Stwierdzenie to zna praktycznie każdy copywriter, content marketing manager, a także każda osoba w jakikolwiek sposób...
Dlaczego warto prowadzić blog? Czy to firmowy czy osobisty.
Osobiście uważam, że moda na prowadzenie bloga „bo tak” już dobiega końca. Osoby, które myślały o zdobyciu poklasku i sławy za pomocą tego medium powoli się wykruszają. W ich miejsca pojawiają się...
Content marketing, jako tani sposób na reklamę. Poznaj jego 3 role.
O definicji działań content marketingowych powiedziano już wszystko. Słowo „content” odmieniano już przez wszystkie przypadki. Stąd nie sądzę, abym mógł stworzyć kolejną jego definicję. Skupię się...
Chcesz, abym stworzył wpis na Twój blog?
Blog o content marketingu
Content marketing to nie tylko „fajne” teksty służące do zapychania bloga i chwaleniu się nimi w social mediach. Marketing treści to przede wszystkim doskonałe narzędzie do promocji Twojej firmy poprzez dostarczanie użytkownikom wartościowych i merytorycznych treści (teksów, porad, wskazówek, infografik i wielu innych). Na moim blogu znajdziesz kilka wskazówek dotyczących content marketingu. Przekonaj się, że warto! Ta część bloga odpowiedzialna jest za obszar content marketingu. Marketing treści to ciągle rozwijające się narzędzie pozwalające zdobywać nowych klientów.