Pisanie artykułów

Potrzebujesz treści, która wyróżni Cię spośród konkurencji? Jesteś we właściwym miejscu.

Dlaczego dobre artykuły są tak ważne dla Twojego biznesu?

Merytoryczne i dobrze napisane artykuły (zoptymalizowane pod kątem SEO) mogą zdziałać znacznie więcej niż niejedna, wysokokosztowa kampania. A w dodatku są znacznie tańsze.

t

Pisanie artykułów, czyli postaw na jakość.

Jeszcze do niedawna wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania było w znacznym stopniu uzależnione od użycia tekstów naszpikowanych odpowiednią ilością słów kluczowych.

Jednak pozycjonowanie stron za ich pomocą powoli odchodzi do lamusa. Algorytmy googla coraz życzliwszym okiem spoglądają na oryginalne i merytoryczne treści, które „żywym” odbiorcom przynoszą jakąkolwiek korzyść.

Owszem, liczą się słowa kluczowe dedykowane pod SEO, ale muszą być one stosowane  z umiarem i połączone z wartościowymi treściami.

Teraz liczą się artykuły, czyli content marketing.

Upychanie słów kluczowych „gdzie tylko się da”, na wiele już się nie zdaje. Aby Twoja strona nie zniknęła w czeluściach Internetu musisz postawić na dostarczanie swoim odbiorcom (potencjalnym klientom) merytorycznych treści – w postaci wpisów, artykułów, czy poradników.

Content sprzedaje.

Poza istotną rolą, jaką w pozycjonowaniu odgrywają wszelkiej maści poradniki, artykuły, recenzje i inne wpisy umieszczane na blogach, jest coś jeszcze. Marketing treści, znany pod pojęciem content performance marketing jest także świetnym sposobem na generowanie sprzedaży.

l

Z kim już współpracowałem?

Po czym poznasz wartościowe artykuły i wpisy na blog?

N

Napisane przystępnym językiem

który jest nie tylko zrozumiały, ale również angażuje Twoich odbiorców.
N

Ułożone w użyteczny sposób

czyli sprawiający, że ich czytanie to sama przyjemność.
N

Zgodne z zasadami SEO

zoptymalizowane w sposób pozwalający Ci na osiąganie wysokich miejsc w wynikach wyszukiwania.
N

Wypełnione merytoryczną treścią

czyli taką, która niesie faktyczną wartość – dostarcza wiedzy, informacji, rozwiązuje problemy.
N

Wspierające realizację Twoich celów

wyrażonych pod postacią ruchu, zaangażowania, a zwłaszcza zwiększonej sprzedaży.

I wiesz co? Właśnie takie artykuły napiszę na Twój blog!

Ile kosztują profesjonalne artykuły?

Stworzę artykuły, dzięki którym wrócisz na szczyt.

Napiszę artykuły o dowolnej tematyce, wpisujące się w charakter Twojego biznesuwpisy na bloga, artykuły czy poradniki na stronę internetową.

Oto, co zyskasz w pakiecie:

Teksty, które realizują Twoje cele biznesowe

W zależności od Twoich założeń, stworzę treści, które sprzedają, edukują, pozycjonują, ale przede wszystkim są skuteczne.

Artykuły i wpisy zoptymalizowane pod kątem SEO

Wykonam własną analizę i dobiorę najlepsze słowa kluczowe, dzięki którym Twoja strona zwiększy swoją widoczność i przyciągnie większą liczbę użytkowników.

Rekomendacje rozmieszczenia tekstów i użyteczności strony

Nawet najlepsze artykuły nie będą skuteczne, jeśli ich prezentacja pozostawia wiele do życzenia. Dlatego otrzymasz w profesjonalny dokument, w którym znajdziesz najważniejsze wskazówki: nagłówki, pogrubienia, linkowania i wiele innych.

Pełne i 100% wsparcie z mojej strony

Dodatkowo, w każdej chwili będziesz mógł liczyć na moje wsparcie i profesjonalne doradztwo marketingowe.

t

Co zyskasz?

Solidną pozycję w wyszukiwarkach
(dobre teksty content marketingowe wypozycjonują Cię lepiej niż niejedna kampania SEO)

Dobrą opinię pośród klientów
(w ich oczach staniesz się ekspertem w swojej dziedzinie)

Wzrost sprzedaży
(odpowiednie treści mogą przyciągnąć nową rzeszę klientów)

W jaki sposób przebiega współpraca przy pisaniu artykułów na potrzeby content marketingu?

1. Skontaktuj się ze mną i napisz lub powiedz czego potrzebujesz.

2. Razem opracujemy szczegóły.

3. Ty wpłacisz zaliczkę, ja w tym czasie przystąpię do pracy.

4. W ustalonym czasie przygotuję i dostarczę do Ciebie gotowe teksty (a jeżeli uznasz, że wymagają poprawy – skoryguję to co trzeba)

5. Po Twojej akceptacji wpłacisz pozostałą kwotę wynagrodzenia.

To jak? Zaczynamy?

Blog o content marketingu.

Wejdź na bloga i sprawdź, co ciekawego piszę o SEO i szeroko pojętym content marketingu. Z pewnością dowiesz się wielu przydatnych rzeczy.

Content marketing – artykuły, wpisy, aktualności, poradniki i instrukcje na blogu, stronie.

Dobry artykuł, poradnik, czy po prostu zwykły wpis na bloga dzisiaj potrafi załatwić 3 szalenie istotne sprawy. Po pierwsze, pozwala dzielić się wiedzą ze swoimi klientami (obecnymi, jak i przyszłymi). Po drugie, stawia firmę w roli eksperta w dziedzinie, w której się porusza (co też w realny sposób przekłada się sprzedaż). Po trzecie natomiast, pozycjonuje stronę (SEO). Dobrze poprowadzony content marketing to takie „3 w 1” – płaci się raz, a korzyści odbiera się aż potrójnie. Pisanie artykułów zawierających dobre teksty, a dodatkowo zoptymalizowane pod kątem SEO to zadanie dla profesjonalnego content marketing copywritera.