Pisanie artykułów
Potrzebujesz treści, która wyróżni Cię spośród konkurencji? Jesteś we właściwym miejscu.
Dlaczego dobre artykuły są tak ważne dla Twojego biznesu?
Merytoryczne i dobrze napisane artykuły (zoptymalizowane pod kątem SEO) mogą zdziałać znacznie więcej niż niejedna, wysokokosztowa kampania. A w dodatku są znacznie tańsze.
Pisanie artykułów, czyli postaw na jakość.
Jeszcze do niedawna wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania było w znacznym stopniu uzależnione od użycia tekstów naszpikowanych odpowiednią ilością słów kluczowych.
Jednak pozycjonowanie stron za ich pomocą powoli odchodzi do lamusa. Algorytmy googla coraz życzliwszym okiem spoglądają na oryginalne i merytoryczne treści, które „żywym” odbiorcom przynoszą jakąkolwiek korzyść.
Owszem, liczą się słowa kluczowe dedykowane pod SEO, ale muszą być one stosowane z umiarem i połączone z wartościowymi treściami.
Teraz liczą się artykuły, czyli content marketing.
Upychanie słów kluczowych „gdzie tylko się da”, na wiele już się nie zdaje. Aby Twoja strona nie zniknęła w czeluściach Internetu musisz postawić na dostarczanie swoim odbiorcom (potencjalnym klientom) merytorycznych treści – w postaci wpisów, artykułów, czy poradników.
Content sprzedaje.
Poza istotną rolą, jaką w pozycjonowaniu odgrywają wszelkiej maści poradniki, artykuły, recenzje i inne wpisy umieszczane na blogach, jest coś jeszcze. Marketing treści, znany pod pojęciem content performance marketing jest także świetnym sposobem na generowanie sprzedaży.
Z kim już współpracowałem?
Po czym poznasz wartościowe artykuły i wpisy na blog?
Napisane przystępnym językiem
Ułożone w użyteczny sposób
Zgodne z zasadami SEO
Wypełnione merytoryczną treścią
Wspierające realizację Twoich celów
I wiesz co? Właśnie takie artykuły napiszę na Twój blog!
Ile kosztują profesjonalne artykuły?
Stworzę artykuły, dzięki którym wrócisz na szczyt.
Napiszę artykuły o dowolnej tematyce, wpisujące się w charakter Twojego biznesu: wpisy na bloga, artykuły czy poradniki na stronę internetową.
Oto, co zyskasz w pakiecie:
Teksty, które realizują Twoje cele biznesowe
W zależności od Twoich założeń, stworzę treści, które sprzedają, edukują, pozycjonują, ale przede wszystkim są skuteczne.
Artykuły i wpisy zoptymalizowane pod kątem SEO
Wykonam własną analizę i dobiorę najlepsze słowa kluczowe, dzięki którym Twoja strona zwiększy swoją widoczność i przyciągnie większą liczbę użytkowników.
Rekomendacje rozmieszczenia tekstów i użyteczności strony
Nawet najlepsze artykuły nie będą skuteczne, jeśli ich prezentacja pozostawia wiele do życzenia. Dlatego otrzymasz w profesjonalny dokument, w którym znajdziesz najważniejsze wskazówki: nagłówki, pogrubienia, linkowania i wiele innych.
Pełne i 100% wsparcie z mojej strony
Dodatkowo, w każdej chwili będziesz mógł liczyć na moje wsparcie i profesjonalne doradztwo marketingowe.
Co zyskasz?
Solidną pozycję w wyszukiwarkach
(dobre teksty content marketingowe wypozycjonują Cię lepiej niż niejedna kampania SEO)
Dobrą opinię pośród klientów
(w ich oczach staniesz się ekspertem w swojej dziedzinie)
Wzrost sprzedaży
(odpowiednie treści mogą przyciągnąć nową rzeszę klientów)
W jaki sposób przebiega współpraca przy pisaniu artykułów na potrzeby content marketingu?
1. Skontaktuj się ze mną i napisz lub powiedz czego potrzebujesz.
2. Razem opracujemy szczegóły.
3. Ty wpłacisz zaliczkę, ja w tym czasie przystąpię do pracy.
4. W ustalonym czasie przygotuję i dostarczę do Ciebie gotowe teksty (a jeżeli uznasz, że wymagają poprawy – skoryguję to co trzeba)
5. Po Twojej akceptacji wpłacisz pozostałą kwotę wynagrodzenia.
Blog o content marketingu.
Wejdź na bloga i sprawdź, co ciekawego piszę o SEO i szeroko pojętym content marketingu. Z pewnością dowiesz się wielu przydatnych rzeczy.
Content marketing – artykuły, wpisy, aktualności, poradniki i instrukcje na blogu, stronie.
Dobry artykuł, poradnik, czy po prostu zwykły wpis na bloga dzisiaj potrafi załatwić 3 szalenie istotne sprawy. Po pierwsze, pozwala dzielić się wiedzą ze swoimi klientami (obecnymi, jak i przyszłymi). Po drugie, stawia firmę w roli eksperta w dziedzinie, w której się porusza (co też w realny sposób przekłada się sprzedaż). Po trzecie natomiast, pozycjonuje stronę (SEO). Dobrze poprowadzony content marketing to takie „3 w 1” – płaci się raz, a korzyści odbiera się aż potrójnie. Pisanie artykułów zawierających dobre teksty, a dodatkowo zoptymalizowane pod kątem SEO to zadanie dla profesjonalnego content marketing copywritera.