Copywriter praca

Dołącz do mojego zespołu

Szukam ludzi, którzy dopiero zaczynają i chcą się uczyć, jak i tych, którzy mają już „jakieś” pojęcie o copywritingu.

Interesuje Cię praca w roli junior, mid lub senior copywritera? A może na początek chcesz się sprawdzić podczas praktyk lub stażu?

Praca i kariera w copywritingu. Na co możesz liczyć?

Rozliczenie – najchętniej na fakturę 0 VAT, ale jeśli Twoja kandydatura będzie interesująca – rozważę też inne opcje.

Całkiem atrakcyjne zarobki

Zapomnij o głodowych stawkach, które znasz z grup na facebooku czy portalach ze zleceniami dla copywriterów.

Umiem docenić profesjonalne podejście i dobrze wykonaną pracę.

Dlatego dopilnuję, aby Twoje wynagrodzenie było zadowalające i dawało Ci motywację do pisania.

Realne możliwości rozwoju

Nie jestem kolejnym „guru” copywritingu, który słynie ze wszystkiego… kursów, newsletterów, social mediów itp. – tylko nie z pisania.

Jestem praktykiem, który żyje z pisania, i który podzieli się z Tobą wiedzą, know-how i kilkoma trikami 😉

Każdego dnia „wystukuję” od kilku do kilkunastu tysięcy zzs. To nie tylko podnosi mój warsztat, ale przede wszystkim daje fajne pieniądze.

 

.

Swoboda i duża elastyczność

Nie zlecam tekstów „na wczoraj” i nie przekazuję zleceń, które są niewykonalne ze względu na wymagania, stawki lub inne aspekty.

Powiedz, w czym czujesz się dobrze oraz ile jesteś w stanie zrobić, a ja postaram się znaleźć Ci odpowiednio dużo tekstów do pisania.

Tylko pamiętaj, aby się z tego wywiązać!

Praca dla copywritera. Jakie zlecenia na Ciebie czekają?

Do Twoich głównych zadań będzie należało przygotowywanie: opisów produktów i kategorii, tworzenie artykułów na blogi, tekstów na strony internetowe i landing page, a także treści mailingów, newsletterów, reklam czy nazw, haseł i sloganów.

Czy musisz posiadać rozbudowaną wiedzę z konkretnej dziedziny nauki? NIE!

Wierzę, że profesjonalny copywriting nie wymaga specjalizowania się w określonej tematyce. Zamiast tego – liczy się umiejętność sprawnego wyszukiwania informacji, zgrabnego formułowania myśli, no i oczywiście – wiedza z zakresu marketingu i sprzedaży.

Jeżeli umiesz pisać, a dodatkowo znasz się na SEO i czujesz, że to praca dla Ciebie – aplikuj.

Nasza współpraca może być długa, owocna i opłacalna finansowo. Gwarantuję!

Z jakimi wymaganiami wiąże się praca copywritera?

Ok, powiedzieliśmy sobie, na co możesz liczyć, to teraz pora powiedzieć, czego będę od Ciebie wymagał. A więc…

N

Terminowość

Nie bez znaczenia umieściłem ją na pierwszym miejscu. To właśnie dochowywanie terminów jest dla mnie szczególnie ważne.

Jeśli nie potrafisz zarządzać swoim czasem lub notorycznie spóźniasz się z oddawaniem tekstów – nawet nie aplikuj.

N

Dokładność

Staram się maksymalnie ułatwić Twoją pracę. Przekazuję szczegółowe wytyczne, czytelne wskazówki, zapewniam regularny feedback, a także daję dostęp do profesjonalnych narzędzi.

Jedyne, na co liczę to wykorzystywanie tego w 100%.

N

Uczciwość

Jestem szczery oraz transparenty – i dokładnie tego samego oczekuę od Ciebie.

Jeżeli czegoś nie dasz rady zrobić, bo: nie umiesz, nie znasz się, nie wiesz “jak”, źle się czujesz lub wypadło Ci coś naprawdę ważnego – daj znać (tylko odpowiednio wcześnie!).

Jestem tu po to, aby pomagać.

Spełniasz je wszystkie? Gratulacje! Jesteś na dobrej drodze, aby zacząć pracę w roli copywritera.

Sprawdź oferty pracy i dowiedz się, kogo obecnie poszukuję.

Junior Copywriter

Dopiero zaczynasz i zależy Ci na szlifowaniu umiejętności?

Copywriter

Piszesz od dłuższego czasu i chcesz podnieść poprzeczkę?

Senior Copywriter

Masz się za prawdziwego wyjadacza?

Praktyki / staż

Chcesz postawić pierwsze kroki w branży?

Rzuć okiem na mój blog:

Interesuje Cię praca w copywritingu?

Wyślij swoją aplikację na poniższy adres e-mail. W jej treści umieść linki lub załączniki prezentujące Twoje dotychczasowe realizacje, w tym: artykuły, opisy produktów i opisy kategorii (minimum po 1 z każdego rodzaju).

Nie chcę CV ani listu motywacyjnego. Poza wyżej wymienionymi elementami portfolio – po prostu napisz coś o sobie.

Mateusz Winkler

profesjonalny copywriter.

mateusz@mateuszwinkler.pl

507 708 626