Pisanie artykułów, poradników i wpisów blogowych

Potrzebujesz treści, która wyróżni Cię spośród konkurencji?

Jesteś we właściwym miejscu.

Dlaczego dobre artykuły są tak ważne dla Twojego biznesu?

Merytoryczne i dobrze napisane artykuły (zoptymalizowane pod kątem SEO) mogą zdziałać znacznie więcej niż niejedna, wysokokosztowa kampania. A w dodatku są znacznie tańsze.

artykuły i poradniki

Artykuły, czyli postaw na jakość.

Jeszcze do niedawna wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania było w znacznym stopniu uzależnione od użycia tekstów naszpikowanych odpowiednią ilością słów kluczowych.

Jednak pozycjonowanie stron za ich pomocą powoli odchodzi do lamusa. Algorytmy googla coraz życzliwszym okiem spoglądają na oryginalne i merytoryczne treści, które „żywym” odbiorcom przynoszą jakąkolwiek korzyść.

Owszem, liczą się słowa kluczowe dedykowane pod SEO, ale muszą być one stosowane  z umiarem i połączone z wartościowymi treściami.

Teraz liczy się content marketing.

Upychanie słów kluczowych “gdzie tylko się da”, na wiele już się nie zdaje. Aby Twoja strona nie zniknęła w czeluściach Internetu musisz postawić na dostarczanie swoim odbiorcom (potencjalnym klientom) merytorycznych treści – w postaci wpisów, artykułów, czy poradników.

artykuły i poradniki

Z kim już współpracowałem?

Pomogę Ci wrócić na szczyt.

Napiszę teksty o dowolnej tematyce, wpisujące się w charakter Twojego biznesu:
wpisy na bloga, artykuły czy poradniki na stronę internetową.

artykuły i poradniki

Co zyskasz?

Solidną pozycję w wyszukiwarkach
(dobre teksty wypozycjonują Cię lepiej niż kampania SEO)

Dobrą opinię pośród klientów
(w ich oczach staniesz się ekspertem w swojej dziedzinie)

Wzrost sprzedaży
(odpowiednie treści mogą przyciągnąć nową rzeszę klientów)

W jaki sposób przebiega współpraca?

1. Skontaktuj się ze mną i napisz lub powiedz czego potrzebujesz.

2. Razem opracujemy szczegóły.

3. Ty wpłacisz zaliczkę, ja w tym czasie przystąpię do pracy.

4. W ustalonym czasie przygotuję i dostarczę do Ciebie gotowe teksty (a jeżeli uznasz, że wymagają poprawy – skoryguję to co trzeba)

5. Po Twojej akceptacji wpłacisz pozostałą kwotę wynagrodzenia.

artykuły i poradniki

To jak? Zaczynamy?

Blog o content marketingu.

Wejdź na bloga i sprawdź, co ciekawego piszę o SEO i szeroko pojętym content marketingu. Z pewnością dowiesz się wielu przydatnych rzeczy.

Content marketing – na blogu, stronie.

Dobry artykuł, poradnik, czy po prostu zwykły wpis na bloga dzisiaj potrafi załatwić 3 szalenie istotne sprawy. Po pierwsze pozwala dzielić się wiedzą ze swoimi klientami (obecnymi, jak i przyszłymi). Po drugie stawia firmę w roli eksperta w dziedzinie, w której się porusza (co też przekłada się sprzedaż). Po trzecie natomiast pozycjonuje stronę (SEO). Dobrze poprowadzony marketing to takie „3 w 1” – płaci się raz, a korzyści odbiera się aż potrójnie. Pisanie dobrych tekstów, zoptymalizowanych pod kątem SEO to zadanie dla profesjonalnego content marketing copywritera.