Content writer

Zapewnij sobie profesjonalny content, który z powodzeniem wypełni Twoją stronę www, sklep interetowy, landing page, a nawet blog. Postaw na współpracę ze specjalistą, który dostarczy Ci treści na najwyższym poziomie – nastawione na sprzedaż oraz pozycjonowanie. Jako content writer przygotuję dla Ciebie teksty, które w realny sposób przełożą się na sukces Twojego biznesu. Zadbają zarówno o przekazywanie wartościowej wiedzy, pozycjonowanie Twojego serwisu, jak i z powodzeniem wpłyną na wysoki poziom generowanej sprzedaży.

W jaki sposób rozpoznasz skutecznego content writera?

N

Zbada Twoje potrzeby

dokładnie zapozna się z Twoim biznesem oraz rezultatami, które pragniesz osiągnąć.
N

Przeanalizuje Twój biznes

sprawdzi Twoją konkurencję, potencjalnych klientów, jak i całą branżę, nie omieszka również rzucić okiem na Twoją stronę, social media, jak i inne sposoby komunikacji.
N

Pomoże wyznaczyć cele

mierzone widocznością, zasięgami, zaangażowaniem, a także czystą sprzedażą – oczywiście takie, możliwe do osiągnięcia.
N

Doradzi najlepsze rozwiązania

dopiero na tej podstawie zaproponuje Ci odpowiednie działania – dopasowane do grupy docelowej, branży, działań konkurencji, no i oczywiście Twoich możliwości i budżetu :).
N

Przygotuje profesjonalny content

merytoryczny, wartościowy, sprzedażowy, kreatywny, angażujący i pozycjonujący – jeden z tych lub wszystkie – w zależności od Twoich celów, jak i charakteru firmy.

W zasadzie to właśnie jesteś na jego stronie ;)!

Content writer, czyli ja + moja oferta

Content na potrzeby sklepów internetowych

czyli wszystko, czego wymaga naprawdę dobry e-commerce, w tym: opisy kart produktów, kategorii, jak i innych zakładek Twojego sklepu online.

Content pod SEO

czyli to, co wpływa na pozycjonowanie Twojej witryny: opisy, teksty, artykuły i wiele innych. Poza nimi otrzymasz ode mnie także listę słów kluczowych popartych profesjonalną analizą SEO.

Content na blog firmowy

czyli wartościowe wpisy blogowe – pełne merytorycznych treści, inspiracji, a dodatkowo wspierające pozycjonowanie oraz sprzedaż.

Content sprzedażowy

czyli wszelkiej maści treści, których główną rolą jest sprzedaż Twoich produktów bądź usług. W tym: mailingi, oferty, landing page, opisy i wiele, wiele innych!

Content do social mediów

czyli wpisy, opisy, posty, treści reklam i wszystko to, czego potrzebują Twoje strony na Facebooku, Instagramie czy LinkedInie.

Inne rodzaje contentu

czyli to, czego nie udało mi się zawrzeć w tym miejscu. Treści kreatywne, techniczne, nanoszenie poprawek i mnóstwo innych rzeczy związanych z dostarczaniem dobrego contentu!
copywriter

Jaki jest mój content writing?

W mojej ofercie znajdziesz wszystko, czego powinieneś wymagać od profesjonalnego content writera. Dlatego, jak już pewnie udało Ci się zauważyć, z powodzeniem zlecisz mi przygotowanie treści:

  • Zoptymalizowanych pod kątem SEO, czyli takich, które przekładają się na widoczność Twojego serwisu, i które przynoszą Ci nowych użytkowników.
  • Mających sprzedażowych charakter, czyli takich pisanych językiem korzyści, który ma przekonać Twoich odbiorców do zakupu, a Tobie przynieść namacalne zyski.
  • Wartościowych i merytorycznych, które nie są pisane tylko po to, aby zapełnić Twoją stronę, ale po to, aby Twoi odbiorcy po zapoznaniu się z nimi, otrzymywali faktyczną wartość w postaci nowej wiedzy, informacji, czy rozwiązania ich problemów.

Kim jest i co robi content writer?

Z angielskiego „content” to po prostu treść, a content writer jest osobą, do której zadań należy tworzenie treści na potrzeby różnych nośników komunikacji. Pośród najpopularniejszych należy wymienić przede wszystkim cyfrowe formy takie jak: serwisy www, sklepy internetowe, blogi, media społecznościowe oraz newslettery. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby obszarem zainteresowania specjalisty od pisania treści były również bardziej klasyczne nośniki takie jak: fizyczne katalogi, ulotki, plakaty, a nawet artykuł w gazetach i magazynach.

Jakie treści zaliczamy do content writingu?

Rolą content writera jest pisanie tekstów, które są przede wszystkim dopasowane do konkretnej formy oraz nośnika. Zupełnie innego podejścia wymagają bowiem średnie opisy obecne na stronach www, długie i merytorycze artykuły, czy też krótkie wpisy postów do social mediów. 

W jego pracy liczy się też sam cel tworzenia contentu. Zupełnie inaczej pisze się bowiem treści nastawione na czystą sprzedaż, od innej strony komponuje się teksty, których celem jest angażowanie odbiorców, a jeszcze inaczej te mające na celu ich edukację.

Content sprzedażowy znajduje swoje miejsce zazwyczaj na klasycznych stronach internetowych oraz tzw. stronach lądowania (landing page). Treści angażujące są przeważnie domeną platform takich jak: Facebook, Instagram, LinkedIn. Natomiast rolę edukacji przejmują często blogi i znajdujące się na nich artykuły.

Pisząc o content writerze nie sposób pominąć tak ważnej tematyki, jak pozycjonowanie. To właśnie teksty wychodzące spod jego klawiatury w dużej mierze mogą przekładać się na wyniki SEO całego serwisu.

Jak widzisz, profesjonalny content writer może odpowiadać za szereg działań mających na celu wspieranie Twojej firmy w rozwoju i zwiększaniu zysków. Chcesz, aby Twoimi zajął się prawdziwy specjalista?