Content writer
Zapewnij sobie profesjonalny content, który z powodzeniem wypełni Twoją stronę www, sklep interetowy, landing page, a nawet blog. Postaw na współpracę ze specjalistą, który dostarczy Ci treści na najwyższym poziomie – nastawione na sprzedaż oraz pozycjonowanie. Jako content writer przygotuję dla Ciebie teksty, które w realny sposób przełożą się na sukces Twojego biznesu. Zadbają zarówno o przekazywanie wartościowej wiedzy, pozycjonowanie Twojego serwisu, jak i z powodzeniem wpłyną na wysoki poziom generowanej sprzedaży.
W jaki sposób rozpoznasz skutecznego content writera?
Zbada Twoje potrzeby
Przeanalizuje Twój biznes
Pomoże wyznaczyć cele
Doradzi najlepsze rozwiązania
Przygotuje profesjonalny content
W zasadzie to właśnie jesteś na jego stronie ;)!
Content writer, czyli ja + moja oferta
Content na potrzeby sklepów internetowych
Content pod SEO
Content na blog firmowy
Content sprzedażowy
Content do social mediów
Inne rodzaje contentu

Jaki jest mój content writing?
W mojej ofercie znajdziesz wszystko, czego powinieneś wymagać od profesjonalnego content writera. Dlatego, jak już pewnie udało Ci się zauważyć, z powodzeniem zlecisz mi przygotowanie treści:
- Zoptymalizowanych pod kątem SEO, czyli takich, które przekładają się na widoczność Twojego serwisu, i które przynoszą Ci nowych użytkowników.
- Mających sprzedażowych charakter, czyli takich pisanych językiem korzyści, który ma przekonać Twoich odbiorców do zakupu, a Tobie przynieść namacalne zyski.
- Wartościowych i merytorycznych, które nie są pisane tylko po to, aby zapełnić Twoją stronę, ale po to, aby Twoi odbiorcy po zapoznaniu się z nimi, otrzymywali faktyczną wartość w postaci nowej wiedzy, informacji, czy rozwiązania ich problemów.
Kim jest i co robi content writer?
Z angielskiego „content” to po prostu treść, a content writer jest osobą, do której zadań należy tworzenie treści na potrzeby różnych nośników komunikacji. Pośród najpopularniejszych należy wymienić przede wszystkim cyfrowe formy takie jak: serwisy www, sklepy internetowe, blogi, media społecznościowe oraz newslettery. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby obszarem zainteresowania specjalisty od pisania treści były również bardziej klasyczne nośniki takie jak: fizyczne katalogi, ulotki, plakaty, a nawet artykuł w gazetach i magazynach.
Jakie treści zaliczamy do content writingu?
Rolą content writera jest pisanie tekstów, które są przede wszystkim dopasowane do konkretnej formy oraz nośnika. Zupełnie innego podejścia wymagają bowiem średnie opisy obecne na stronach www, długie i merytorycze artykuły, czy też krótkie wpisy postów do social mediów.
W jego pracy liczy się też sam cel tworzenia contentu. Zupełnie inaczej pisze się bowiem treści nastawione na czystą sprzedaż, od innej strony komponuje się teksty, których celem jest angażowanie odbiorców, a jeszcze inaczej te mające na celu ich edukację.
Content sprzedażowy znajduje swoje miejsce zazwyczaj na klasycznych stronach internetowych oraz tzw. stronach lądowania (landing page). Treści angażujące są przeważnie domeną platform takich jak: Facebook, Instagram, LinkedIn. Natomiast rolę edukacji przejmują często blogi i znajdujące się na nich artykuły.
Pisząc o content writerze nie sposób pominąć tak ważnej tematyki, jak pozycjonowanie. To właśnie teksty wychodzące spod jego klawiatury w dużej mierze mogą przekładać się na wyniki SEO całego serwisu.
Jak widzisz, profesjonalny content writer może odpowiadać za szereg działań mających na celu wspieranie Twojej firmy w rozwoju i zwiększaniu zysków. Chcesz, aby Twoimi zajął się prawdziwy specjalista?