Copywriter cennik

Czyli co, jak i za ile?

Sprawdź ceny moich usług.

Jeśli masz inne zlecenie, napisz do mnie, aby poznać dokładną wycenę wprost od copywritera.

i

Artykuły i poradniki

od 45 zł netto
za 1000 znaków ze spacjami

Teksty na strony www

od 750 zł netto
za całą stronę internetową (teksty na wszystkie podstrony)

Maile i newslettery

od 100 zł netto
za tekst do mailingu lub przygotowanie newslettera (kodowanie, grafiki itp.)

Strony internetowe

od 1000 zł netto
za wykonanie strony

Opisy produktów i teksty SEO

od 15 zł netto
za 1000 znaków ze spacjami

Teksty na ulotki, oferty i foldery reklamowe

od 150 zł netto
za sztukę

Nazwy, hasła, slogany

od 350 zł netto
za nazwę, hasło, slogan, motto itp.

Prowadzenie blogów firmowych

od 500 zł netto
za miesięczną obsługę

Dla kogo pisałem?

Co otrzymujesz w cenie copywritingu?

Zlecając mi wykonanie tekstów na Twoją stronę internetową, e-sklep, blog, ulotkę, plakat, broszurę, mailing lub inny nośnik (online, jak i offline), cena za mój copywriting zawiera pełen pakiet korzyści. Wszystkie szczegóły na temat poszczególnych prac znajdziesz poniżej. Jeśli chcesz poznać moje stawki – wystarczy, że spojrzysz nieco wyżej. Pamiętaj również, że jestem do Twojej dyspozycji. Jeśli chcesz zapytać mnie o dokładną wycenę albo poznać konkretną stawkę za wykonanie Twojego zlecenia – po prostu skontaktuj się ze mną :).

R

Pisanie artykułów i teksty SEO cennik

Wykonanie każdego artykułu lub poradnika na blog, opisu produktu czy tekstu SEO poprzedzam wnikliwą analizą tematu oraz przygotowaniem najlepszych fraz kluczowych. Finalnie otrzymasz ode mnie w pełni profesjonalny tekst umieszczony w czytelnym dokumencie (Word), który jest praktycznie gotowy do publikacji na Twoim serwisie. I to wszystko za tę samą stawkę!

Teksty na stronę internetową cennik

Tworząc teksty na Twoją stronę internetową zajmę się opracowaniem sloganów i haseł na banery, całej treści i struktury serwisu oraz optymalizacją tekstów pod kątem SEO. Całość pracy przekażę Ci w intuicyjnym dokumencie, opatrzonym komentarzami oraz innymi wskazówkami. Wszystkie te usługi copywritingu otrzymasz w jednej cenie.

k

Strona internetowa cena

Powierzając mi wykonanie Twojej strony internetowej możesz być pewien, że w ramach ustalonej stawki zajmę się wszystkim od A do Z. W cenie skonfiguruję Twój serwer (hosting), zajmę się przekierowaniem domeny, następnie zaprojektuję całą stronę www, wgram wszystkie treści, a także dodam niezbędne elementy (w tym Google Analytics itp.).

Ostatecznie otrzymasz ode mnie w pełni gotową stronę – ładną, skuteczną, szybką i zoptymalizowaną pod kątem pozycjonowania.

Cennik za naming, nazwy, slogany i hasła

Jeśli powierzysz mi prace nad stworzeniem nazwy dla Twojej firmy lub produktu, sloganu lub hasła reklamowego – w cenie copywritingu kreatywnego otrzymasz kilka gotowych pomysłów. Upewnię się również, że przedstawiane przeze mnie propozycje są w pełni oryginalne, nigdzie nie zastrzeżone, a także czy posiadają wolne domeny.

Prowadzenie bloga cennik, w tym teksty i wpisy blogowe

Jeśli zdecydujesz się na moje usługi polegające na prowadzeniu firmowego bloga, w ich pakiecie otrzymasz szereg korzyści. W ramach ustalonej ceny, zajmę się bowiem między innymi: opracowywaniem tematów, przygotowywaniem gotowych treści wpisów blogowych, ich optymalizacją, planowaniem, a także finalną publikacją na Twoim blogu.

Z przyjemnością przygotuję dla Ciebie też całą strategię content marketingową oraz SEO (związaną z Twoim firmowym blogiem). A jeśli nie posiadasz jeszcze swojego bloga – zajmę się również jego stworzeniem i administracją.

Cennik copywritera

Rozliczenia odbywają się za pomocą umowy o dzieło z przekazaniem pełnych praw autorskich zleceniodawcy. Dzięki temu moje usługi są dla Ciebie tańsze o wartość podatku VAT.

t
Na co dzień żyję i pracuję pomiędzy województwami łódzkim i mazowieckim, jednak swoje usługi świadczę dla klientów z całej Polski (Łodzi, Wrocławia, Krakowa, Warszawy, Gdańska, Poznania, Rzeszowa, Lublina, Szczecina, Katowic oraz wielu innych, także znacznie mniejszych miast).


Chętnie współpracuję z agencjami, dużymi i małymi firmami reprezentującymi różne branże, jak również osobami nie prowadzącymi działalności gospodarczej.

Nie warto czekać.

Skontaktuj się ze mną i dowiedz się więcej.

 Od czego zależy cennik za copywriting?

Cena usług copywritera zależy od wielu czynników. Pierwszymi z nich są doświadczenie, umiejętności oraz warsztat osoby piszącej. Zupełnie inaczej swoje usługi pisania wyceni początkujący copywriter, który chce “złapać” pierwsze zlecenie, aby np. umieścić je potem w swoim portfolio. Zupełnie inaczej też zrobi to doświadczony copy mający za sobą lata pracy z agencjami i dużymi firmami. Doświadczenie jest tu kluczowe, ponieważ daje pewność, że praca copywritera będzie wykonana po prostu dobrze. Jednak trzeba się liczyć z tym, że na cennik “starego wyjadacza” copywritingu nie każdego będzie stać. Z drugiej strony niskie koszty początkującego copywritera często odbijają się na jakości tekstów przez niego dostarczanych – również niską.

Copywriting – copywriter cena jego usług.

Drugim aspektem wpływającym na cennik copywritera jest rodzaj usługi, którą ma wykonać. Zupełnie inaczej wycenia się teksty specjalistyczne wymagającej długiego przygotowania, teksty sprzedażowe, w których potrzebna jest ogromna wiedza, a także całkowicie inaczej podchodzi się do tekstów niższej jakości (np. typowo pod pozycjonowanie, czy tzw. precli), których cena jest zazwyczaj niższa.

Dlatego, na finalną cenę usług copywritera składa się jego doświadczenie oraz rodzaj wykonywanego zlecenia. Każdy copywriter swój cennik kształtuje według swoich własnych preferencji, umiejętności, a także czasu, jaki poświęca na tworzenie tekstów.

Copywriter stawki i jego ceny za pisanie tekstów.

Prace takie jak artykuły, wpisy na bloga czy poradniki wyceniane są od ilości znaków ze spacjami. Teksty na strony internetowe wyceniam od ilości podstron, natomiast cenę bardziej kreatywnych zleceń (np. hasła, slogany, nazwy czy krótkie teksty sprzedażowe) – od sztuki. Jednak dokładna wycena copywritingu zależy od charakteru zlecenia – jego wielkości, poziomu skomplikowania, a także terminu realizacji. Cenię sobie również długoterminową współpracę – moi stali klienci mogą liczyć na preferencyjne stawki.